موافقت مسوولان شهر یوکوهاما با ساخت تله کابین

موافقت مسوولان شهر یوکوهاما با ساخت تله کابین
مسوولان شهرداری شهر یوکوهامای ژاپن با طرح ساخت تله کابین هایی در این شهر قبل از شروع بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2020 توکیو موافقت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ آنها امیدوارند که این طرح موجب جذب و علاقمندی گردشگرانی شود که به این شهر می آیند. یوکوهاما در فاصله 40 کیلومتری جنوب توکیو قرار دارد که دو سال دیگر میزبان بازیهای المپیک خواهد بود.
هنوز تاریخ دقیقی برای ساخت این سیستم تله کابینی اعلام نشده است. اما شرکت سنیو کوگیو سازنده این تله کابین اعلام کرده است که کابین های گوندولا با توجه به اینکه بر فراز دریا قرار دارند می توانند منظره زیبایی به اسکله و افق دریا داده و برای گردشگران جذاب باشد.
شوگو تاکاشیما مدیر شرکت سنیو توگیو مدعی شده است که این کابین ها برای استفاده و حمل و نقل نیستند بلکه از آنها به عنوان بخشی از جاذبه های توریستی و معرفی فرهنگ ژاپن خواهند بود. ورزشگاه 30 هزار نفره یوکوهاما به عنوان ورزشگاه اصلی برای رقابتهای بیس بال و سافت بال بازیهای المپیک توکیو 2020 انتخاب شده است. همچنین علاوه بر این از این ورزشگاه برای رقابتهای فوتبال هم در طول مسابقات استفاده خواهد شد. بنا به آمار اعلام شده که ماه گذشته منتشر شد، یوکوهاما 3/36 میلیون (سی و شش ممیز سه) میلیون نفر در سال 2017 گردشگر داشته است.

۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.