دراگون بوت هم به جمع تیم های مشترک دو کره پیوست

دراگون بوت هم به جمع تیم های مشترک دو کره پیوست
رشته تیمی قایقرانی دراگون بوت هم به جمع ورزش های هاکی روی یخ و تنیس روی میز برای حضور مشترک دو کره در بازیهای آسیایی پیوست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که کمتر از 60 روز به شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است و به دنبال مذاکرات رهبران کره جنوبی و کره شمالی برای برقراری صلح در این شبه جزیره دو طرف اولین گام ها را در حوزه ورزش برداشتند. رشته قایقرانی دراگون بوت یکی از سه رشته زیر مجموعه قایقرانی کانوئینگ است. فدراسیون قایقرانی کانوئینگ کره جنوبی اعلام کرد قایقرانان این کشور در مرحله نهایی آماده سازی برای تشکیل یک تیم واحد هستند و امیدوارند که کره شمالی نیز ماه آینده جواب نهایی را برای شرکت در یک تیم واحد جهت شرکت در بازیهای آسیایی بدهند. همچنین ماه آینده یک نماینده از فدراسیون بین المللی قایقرانی کانوئینگ به کره شمالی سفر می کند تا درباره حضور مشترک دو کره با مقامات ورزشی این کشور مذاکره کند. هنوز هیچ قرارداد رسمی بین شورای المپیک آسیا و کمیته ملی المپیک کره شمالی در این زمینه منعقد نشده است.
 به نظر می رسد دو کشور برنامه ای برای دو رشته دیگر زیر مجموعه کانوئینگ یعنی اسلالوم و اسپرینت ندارند. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.