قرارداد شبکه تلویزیونی المپیک چنل با رشته های غیر المپیکی

قرارداد شبکه تلویزیونی المپیک چنل با رشته های غیر المپیکی
کانال تلویزیونی المپیک چنل توافق نامه ای را هیات های مدیره فدراسیون های ورزشی 8 رشته ورزشی و سازمان های چند رشته ای برای همکاری های بیشتر به امضا رساند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فدراسیون های ورزشی از جمله کورف بال، ووشو، و سومو از جمله ورزش هایی هستند در این قرارداد حضور دارند. همچنین این فدراسیون های ورزشی به کمیته بین المللی بازیهای مدیترانه ای، فدراسیون بین المللی ورزش های دانشجویی، و المپیک ویژه ملحق شدند.
 پیش از این فدراسیون های نامبرده و سازمان های ورزشی در قراردادی با ابعاد کوچکتر به جامعه جهانی ورزشی پیوسته بودند. با عقد این قرارداد تعداد فدراسیون های ورزشی که با شبکه تلویزیونی المپیک چانل همکاری می کنند به 75 فدراسیون رسید. مارک پارکمن مدیر کل شبکه تلویزیونی المپیک چنل درباره عقد این قرارداد گفت: این کانال تلویزیونی در واقع سکویی برای ارائه و معرفی تمام رشته های ورزشی و ورزشکاران در جنبش المپیک است.
وی همچنین گفت:ما منتظر همکاری های بیشتر با یکدیگر برای کمک به توسعه و دسترسی به ورزش های غیر المپیکی و رویدادهای آن هستیم تا بتوانیم با نشر این رقابتها به مخاطب جهانی دسترسی داشته باشیم.
 کانال تلویزیونی المپیک چنل در تمام طول سال به 11 زبان زنده دنیا برنامه های ورزشی پخش می کند.

۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.