اولین گروه داوطلبان گلاسکو 2018 مشخص شدند

اولین گروه داوطلبان گلاسکو 2018 مشخص شدند
گروه اول داوطلبان بازیهای گلاسکو 2018 امروز مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که کمتر از 50 روز به شروع بازیهای قهرمانی اروپا گلاسکو 2018 زمان باقی مانده اولین گروه داوطلبان این مسابقات امروز در مراسم ویژه ای معرفی شدند.
 به گزارش مسوولان برگزار کننده این رقابتها، دو سوم از چهار هزار فرم درخواستی که برای تیم میزبانی این رقابتها ارسال شده بود و مورد موافقت قرار گرفته بود، امروز موقعیت شغلی شان را دریافت کردند. اولین گروه این داوطلبان امروز در گالری هنری کلوینگ روف معرفی شدند.
حدود 10 هزار نفر از کسانی که برای داوطلبی این مسابقات درخواست داده بودند همچنان تحت آموزش های مناسب قرار دارند. آنجلا کونستانسه مدیر کمیته آموزش داوطلبان بازیهای گلاسکو 2018 درباره نحوه آموزش آنها گفت:من اطمینان دارم که آنها به بهترین شکل ممکن از پس وظایف خود بر می آیند و می توانند به عنوان بازوی اجرایی ما رفتار کنند و به ما در اجرای وظایفمان کمک کنند. آنها این توان را دارند را که در طول مسابقات خواهند توانست که گلاسکو اسکاتلند را به ورزشکاران و تماشاگران و گردشگرانی که برای مسابقات می آیند نشان دهند.
 مسابقات قهرمانی اروپا گلاسکو 2018 در 6 رشته ورزشی برگزار می شود و امروز اولین فروشگاه محصولات و کالاهای این رقابتها در این شهر افتتاح شد.

۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.