شهردار پاریس: پیام قدرتمندی به اروپا می فرستیم

شهردار پاریس: پیام قدرتمندی به اروپا می فرستیم
شهردار پاریس اعلام کرد بازیهای المپیک 2024 مسوولیت دارد تا پیام قدرتمندی به اروپا ارسال کند. خانم آن هیدالگو شهردار پاریس و سرپرست تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2024 با تاکید بر حس مسوولیت برای سازماندهی این رقابتها، آن را ارزشی فوق العاده نامید.

به گزارش رووابط ععمومی کمیته ملی المپیک؛ پاریس که در حال حاضر میزبان دو روزه اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک است در نشستی مشترک که با تیم میزبانی این رقابتها دارند به ارزیابی شرایط میزبانی پاریس خواهند پرداخت.
این اولین بازدید کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از پاریس است. خانم هیدالگو در صحبت های خود در این نشست گفت:پاریس می تواند پیام آور قدرتمندی برای تمام دنیا باشد. تردیدهای زیادی در حال حاضر در اروپا وجود دارد. ما می خواهیم که پیام قدرتمندی درباره پروژه اروپا به جهان بفرستیم. ما مسوول هستیم که در این لحظات برادری را به جهانیان ثابت کنیم.
 شهردار پاریس همچنین در ادامه گفت:ما نیاز داریم که نشان دهیم بازیهای دیرپای پاریس برای نسل آنیده مثمرثمر خواهند بود و به ویژه برای منطقه سنت دنیس و حومه آن اهمیت ویژه ای دارد. چرا این بازیها برای اقتصاد این منطقه و توسعه آن ارزشمند است.
 پاریس موفق شد میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را از رقیب جدی خود لس آنجلس بگیرد.    

۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.