گزارش چهل و چهارمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المیپک؛لغو قرارداد مربیان کم کار خارجی و تخصیص بودجه بیشتر به فدراسیونها

گزارش چهل و چهارمین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المیپک؛لغو قرارداد مربیان کم کار خارجی و تخصیص بودجه بیشتر به فدراسیونها
چهل و چهارمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل به همراه اعضای آن در محل کمیته برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته گزارشی کلی در خصوص برنامه ریزی ها و فعالیت های انجام شده برای آماده سازی تیمهای اعزامی به گوانگژو  و تحویل برنامه از سوی آنها ارائه داد تا در ادامه وضعیت بعضی از مربیان خارجی و عملکرد آنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد. در این خصوص پس از بحث و بررسی مقرر شد در صورت  عدم رضایت بخش بودن عملکرد مربیان استخدامی از تاریخ اول ژانویه قرارداد آنان خاتمه یابد و همچنین برای ارزیابی هرچه بهتر و نظارت بر عملکرد مربیان از افراد متخصص و اساتید دانشگاه ها به عنوان ناظر استفاده شود.
در ادامه نشست محمودخسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین و پارالمپیک گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط کمیته ملی پارالمپیک  برای حضور در بازیهای آسیایی پارالمپیک گوانگژو را به اطلاع اعضاء رساند.
 سپس دکتر جزایری سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی که بنا بر دعوت قبلی در جلسه حضور داشت گزارشی را در مورد همکاری فدراسیون پزشکی برای ارتقاء سطح سلامتی و درمان ورزشکاران به اعضاء جلسه ارائه نمود.
وی در این خصوص اظهار داشت: ورزشکاران ملی ما سرمایه های ورزش کشور هستند لذا به عنوان گام اول برای ارزیابی وضعیت سلامتی آنها فدراسیون پزشکی با همکاری کمیته ملی المپیک اقدام به تشکیل پرونده برای ورزشکاران ملی پوش خواهد نمود تا با داشتن اطلاعات لازم در خصوص پیشگیری و معالجات موردنیاز اقدامات لازم از سوی فدراسیون پزشکی به عمل آید.ضمنا در این زمینه مقرر شد جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از نیروهای سازمان و کمیته ملی المپیک استفاده شود.
موضوع بودجه فدراسیون و نحوه تخصیص بودجه بازیهای کشورهای اسلامی نیز از دیگر موارد قابل بحث در این جلسه بود که مقرر شد با توجه به نیاز مالی فدراسیون ها مبلغی به بودجه  آنها اضافه گردد.
در مورد بررسی طرح کارت هواداران تیم های  ملی نیز گزارشی از سوی دکتر کرباسیان به جلسه ارائه گردید و مقرر شد اصلاحات مورد نیاز جهت اجرایی شدن طرح انجام و هماهنگی های لازم  با کلیه ارگان های ذیربط به عمل آید تا چگونگی انجام کار تعیین تا پس از امضاء تفاهم نامه نسبت به صدور کارت هواداران اقدام گردد.
جلسه فوق با حضور مهندس محمد علی‌آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک،بهرام افشار زاده دبیر کل، مهدی قدمی نایب رئیس، محمود خسروی‌وفا نایب رئیس، مهدی کرباسیان، خزانه‌دار و ذیحساب،سید مهدی هاشمی،علی کفاشیان، احمد ناطق نوری ،محمود مشحون،رباب شهریان و شاهرخ شهنازی برگزار شد. 

۲۰ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.