شرکت Intel به دنبال خلاقان هوش مصنوعی برای توکیو 2020

شرکت Intel به دنبال خلاقان هوش مصنوعی برای توکیو 2020
شرکت سرشناس Intel از نوآوران صنعت هوش مصنوعی خواست تا تجربه بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 را افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این شرکت که خود یکی از شرکای سطح بالای بخش هوش مصنوعی برنامه های کمکی کمیته بین المللی المپیک است در نظر دارد تا در کنار رقابتهای ورزشی شرایط تفریحی جذابی در بخش هوش مصنوعی فراهم کند.
ناوین رائو معاون بخش هماهنگی و مدیر کل گروه صنعتی هوش مصنوعی در شرکت Inter به ژاپن تایمز گفت:ما ازهمه شرکت هایی که ظرفیت ها و نوآوری های لازم را دارند برای پیوستن به گروه ما دعوت می کنیم تا تجربه های جذابی را برای تماشاگران و ورزشکاران کشورهایی که برای رقابت به ژاپن می آیند، در طول بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی توکیو 2020 مهیا کند.
وی گفت:شرکت Intel به دنبال ایده هایی است که تا سه هفته آینده طرح های خود را در زمینه هوش مصنوعی و جذابیت هایی که می توانند برای گردشگران فراهم کنند ارائه دهند.
 همچنین تیمو لیومه مدیر بخش تلویزیونی و سرویس های تجاری کمیته بین المللی المپیک هم درباره این طرح گفت:ما قدرت تکنولوژی را در بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 دیدیم. تکنولوژی در این رقابتها علاقمندان به ورزش و ورزشکاران از سرتاس جهان را در یک راه جدید و تاثیرگذار گرد هم جمع کرد.
 داوطلبان شرکت در این طرح این شانس را دارند که بخشی از جایزه 10 هزار دلاری را برای ایده هایشان از آن خود کنند.

۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.