در دومین روز از هفته المپیک ؛ فعالان محیط زیست و قهرمانان ورزشی نمادالمپیک را با پسماندهای بازیافتی ترسیم می کنند

در دومین روز از هفته المپیک  ؛ فعالان محیط زیست و قهرمانان ورزشی نمادالمپیک را با پسماندهای بازیافتی ترسیم می کنند
مراسم دومین روز از هفته المپیک با عنوان المپیک و محیط زیست عصر امروز همزمان با مسابقات والیبال لیگ جهانی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، مراسم روز المپیک و محیط زیست از ساعت 17 امروز 2 تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی و همزمان با مسابقه تیم ملی والیبال کشورمان با بلغارستان در لیگ جهانی با حضور فعالان محیط زیست ، قهرمانان ورزشی ، هنرمندان و مردم برگزار خواهد شد .
محمد بازگیر رئیس حفاظت محیط زیست تهران و مسئول کمیته برگزاری المپیک و محیط زیست با بیان این مطلب افزود : مراسم روز المپیک و محیط زیست پیش از شروع مسابقات والیبال جام ملت ها در مجموعه ورزشی آزادی با ترسیم حلقه های المپیک با استفاده از پسامندهای قابل بازیافت آغاز خواهد شد و در ادامه نیزبا حمایت سازمان حفاظت محیط زیست گونه ای از پرندگانی که پیش تر آسیب دیده ودر حال حاضر بهبود یافته اند رها سازی خواهند شد .
وی در ادامه افزود : مراسم روز المپیک و محیط زیست با پاکسازی سالن مسابقات والیبال و مجموعه ورزشی با مشارکت مردم ، قهرمانان ، فعالان محیط زیستی و هنرمندان پایان خواهد یافت .
لازم به توضیح است مراسم روز المپیک و محیط زیست با حمایت سازمان محیط زیست ، شهرداری تهران ، کمیته ملی المپیک ، وزارت ورزش و جوانان ، مجموعه ورزشی آزادی و فدراسیون فوتبال برگزار می گردد.
گفتنی است ؛ توجه به محیط زیست یکی از الویت های مهم کمیته بین المللی المپیک است و به همین خاطر دومین روز از هفته المپیک به این موضوع اختصاص یافته است .
هفته المپیک از روز گذشته با برپایی مراسم دوی همگانی آغاز و تا روز پنج شنبه 7 تیرماه ادامه خواهد داشت .

۲ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.