نشست خبری مسئولان شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازیهای جاکارتا برگزار شد

نشست خبری مسئولان شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازیهای جاکارتا برگزار شد
نشست خبری مسئولین شورای المپیک آسیا،کمیته برگزاری بازیهای آسیایی جاکارتا و المپیک اندونزی با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدا شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم در خصوص دلایل سفر حیدر فرمان و هیات همراه وی  به ایران گفت: دوستی ما و حیدر فرمان بسیار دیرینه است و خوشحالیم که دوباره در خدمت او هستیم. ما برنامه یک روزه در تهران خواهیم داشت که شامل دو است  و با همکاری نزدیک شهرداری تهران انجام می‌شود  و در ارتباط با بازی‌های آسیایی جاکارتا خواهد بود. او سپس در اصفهان هم برنامه مشابه‌ای خواهد داشت.
سپس حیدر فرمان معاون اجرایی شورای المپیک آسیا گفت: برگزاری مسابقه دو در کشورها برای این است که پیام دوستی شورای المپیک اسیا و بازی‌های آسیایی را ابلاغ کنیم.
وی بیان‌ کرد: از طرف شورای المپیک آسیا از تهیه این برنامه تشکر می‌کنم  و مثل همیشه برنامه‌های مهمی داریم. از طرف خودم و شیخ احمد و نمایندگان کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی از  فرصتی که به ما داده شد و پیام دوستی خودمان را ابلاغ می‌کنم، قدردانی می‌کنم. ما به کشورهای زیادی رفته‌ایم و برنامه‌های فرهنگی داشته‌ایم.
او ادامه‌ داد: ما تا به حال از 22 شهر دیدن کرده‌ایم و از  کارهای‌شان بازدید کردیم. در تهران به عنوان بیست و سومین شهر و در اصفهان به عنوان بیست و چهارمین شهر برنامه داریم. به دلیل وسعت جغرافیایی ایران باید در دو شهر این برنامه داشته باشیم و اگر زمان اجازه دهد مایل هستیم در شهرهای دیگری هم برنامه داشته باشیم.
او ادامه داد: بازی‌های آسیایی در دو شهر پالمبانگ و جاکارتا است  و در این دوره از بازی‌ها  شاهد برگزاری رقابت 40 رشته خواهیم بود و شاهد بزرگترین  رویداد ورزشی خواهیم بود. برنامه مسابقه دو هم برای آگاهی دادن آحاد جامعه در ارتباط با ارزش‌های ورزش است و در جاهایی که برگزار کردیم باز خوردهای خوبی گرفتیم.
حیدرفرمان در مورد نحوه برگزاری مسابقه دو گفت‌: ما با هماهنگی کمیته ملی المپیک کشورها در مورد سن و جنسیت شرکت کنندگان ایده داده ایم. تاکید کمیته ملی المپیک بر این است که در سن مدارس باشد. حتی در برخی شهر ها نفراتی که ناتوانی جسمی داشتند در برنامه شرکت کرده اند. نکته مهم در برگزاری این رویداد این است که پیام بازی‌ها به شرکت کنندگان ابلاغ شود. با وجود این که در پایان مدال و حکم می دهیم اما برنده و بازنده برای ما مهم نیست. فردا که این رویداد را برگزار می‌کنیم خواهید داد افرادی که شرکت می کنند در چشمانشان احساس خوشحالی را می بینید و حس می‌کنند بخشی از  بازی‌های آسیایی هستند.

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.