پس از بازدید از اردوی کبدی؛دکتر صالحی امیری و دکتر سجادی از اردوی تیم ملی والیبال بازدید کردند

پس از بازدید از اردوی کبدی؛دکتر صالحی امیری و دکتر سجادی از اردوی تیم ملی والیبال بازدید کردند
در ادامه بازدید دکتر صالحی امیری و دکتر سجادی از اردو های تیم های ملی اعزامی به بازیهای آسیایی عصر امروزبعد ازبازدید از اردوی تیم ملی کبدی،رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از اردوی تیم ملی والیبال بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکترسیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه بازید از اردوی تیم  ملی  والیبال گفت:والیبال با موفقیت خود توانست ذائقه مردم را نسبت به ورزش و موفقیت تیمهای ورزشی کشورمان در عرصه بین المللی تغییر دهد و همین مهم باعث گردید تا شاهد گرایش فراوان نوجوانان و جوانان بسوی این ورزش باشیم و سرمایه گذاری خوبی در این رشته و برای پشتوانه سازی آن شده است.
وی ادامه داد: یکی از نکات مهم اینست که والیبال از اقبال و ظرفیت اجتماعی  بالایی برخوردار است و در تمام کشور پیر و جوان،زن و مرد در اقصی نقاط کشور شهر و روستا می‌توانند با کمترین امکانات این رشته را بازی کنند و طبیعی است که از آن حمایت کنیم.
صالحی امیری تصریح کرد: فکر می‌کنم نسل خوبی از والیبال در آینده خواهیم دید تا بتوانند افتخارات گذشته را ادامه دهند چون سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده است و تغییر نسل بخوبی در تیم ایجاد شده، طبیعی است یک درخت وقتی در حال رشد است برای به بار نشستن جوانه های جدید،باید کمی  زمان داد.
رییس کمیته ملی المپیک در خاتمه ابراز داشت: والیبال در دوره گذشته بازیهای آسیایی به مدال ارزشمند طلا دست یافت و انتظار می رود در جاکارتا هم تکرار شود، بدون تردید با بازگشت ملی پوشانی که در رقابتهای لیگ جهانی هستند روحیه و انگیزه بچه ها برای موفقیت در بازیهای آسیایی دو چندان خواهد شد به این تیم،مسئولین فدراسیون و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم و امروز از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های آنها آشنا شدیم والیبال مدعی حضور در چندین رویداد بین‌المللی است که در کمتر رشته‌ای شاهد این موضوع هستیم و بالطبع نیاز به حمایت بیشتری دارند.
در این بازدید ضیایی رییس فدراسیون والیبال به ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی پرداخت.
دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت برتیمهای ملی،کیکاوس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته و هادی ساعی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز در این بازدید حضور داشتند.



۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.