بازدید رییس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا از اردوی تیم ملی کبدی

بازدید رییس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا از اردوی تیم ملی کبدی
لحظاتی پیش دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا،دکتر اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت برتیمهای ملی،کیکاوس سعیدی خزانه دار و ذیحساب کمیته و هادی ساعی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی کبدی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این بازدید اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ضمن قدردانی از مسئولین کمیته ملی المپیک  جهت حضور در اردوی تیم ملی کبدی اظهار داشت:بدون تردید حضور رئیس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی و دیگر مسئولان کمیته و اعضای هیات اجرایی در اردوی تیم ملی کبدی باعث افزایش انگیزه ملی پوشان و کادر فنی جهت حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی و کسب مدال خواهد شد.
وی ضمن ارائه گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی کبدی برای حضور در بازیهای آسیایی ابراز داشت:انصافا در این دوره حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همدلی ایجاد شده باعث ایجاد جوی مثبت برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
سپس دکتر صالحی امیری ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی کبدی در بازیهای آسیایی ابراز داشت:اینجا آمدیم تا سخنان شما عزیزان،درد دلها و دغدغه خاطر شما را بشنویم از مربیان و ملی پوشان هر عزیزی مطلبی دارد بگوید که در ادامه سرمربی تیم ملی و یکی از ملی پوشان ضمن قدردانی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک به بیان شرایط اردویی خود پرداختند.
در ادامه رییس کمیته ملی المپیک عنوان داشت:تیم ملی کبدی سه ویژگی مهم دارد تیمی با اخلاق و زحمت کشی هستید و از بسیاری از استانها در این تیم حضور دارند و جزو امیدهای ما در بازیهای آسیایی جهت کسب مدال هستید.
وی ادامه داد:بدون تردید دغدغه خاطر شما عزیزان را طی نشستی که با مسئولین فدراسیون و کادر فنی  خواهیم گذاشت بررسی و برطرف خواهیم کرد.اینجا متعلق به شماست،باید با حداکثر توان در صدد برطرف کردن دغدغه خاطر شما باشیم و نگرانی از این بابت نداشته باشید تا بتوانید برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنید و برای مردم شادی بیاورید.
رییس کمیته ملی المپیک در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی کبدی در بازیهای آسیایی عنوان داشت:اگر چه انتظار داریم بتوانید به با ارزش ترین مدال این رقابتها دست پیدا کنید تا دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنید ولی نباید برای کسب مدال استرس و یا فشاری روانی برای شما وارد کرد امیدوارم با رییس فدراسیون سختکوش و زحمتکش ،کادر فنی پرتلاش و با انگیزه و جوانی و قدرتی که داریدبتوانید بهترین مبارزات خود را در جاکارتا بنمایش بگذارید.


۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.