پومسه‌روهای زن اعزامی به بازی‌های آسیایی معرفی شدند

پومسه‌روهای زن اعزامی به بازی‌های آسیایی معرفی شدند
با اعلام زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندواعضای تیم‌ملی پومسه زنان کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می‌شود. این رقابت‌ها در بخش پومسه روز 28 مردادماه برگزار می‌شود.
برهمین اساس اردوی تیم‌ملی پومسه زنان کشورمان از روز 12 خردادماه تمرینات خود را زیر نظر فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی آغاز کرده‌اند. همچنین با توجه به شرایطی که اجرا فرم های بخش پومسه نوین دارد مژده سلیمان پور (مربی ژیمناستیک) نیز در کنار تیم حضور دارد.
با اعلام زهرا سروی نایب رییس فدراسیون تکواندو، مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام اعضای تیم‌ملی پومسه کشورمان را تشکیل می‌دهند. نرگس میناخانی نیز به عنوان ذخیره در کنار تیم حضور دارد.
گفتنی است؛ پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.