پاریس 2024 منتظر نظر شورای شهر برای استفاده از سالن ورزشی

پاریس 2024 منتظر نظر شورای شهر برای استفاده از سالن ورزشی
تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 منتظر است تا شورای شهر پاریس به بازگشایی سالن ورزشی جدید این شهر برای انجام رقابتهای بدمینتون رقابتهای این رشته ورزشی در هفت سال آینده رای دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2024 پاریس که از فردا برای نخستین بار میزبان اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک هستند انتظار دارند تا رای قریب الوقوع شورای شهر پاریس که رای حیاتی برای مسوولان این بازیها است صادر شده و شورای شهر اجازه استفاده از از سالن جدید را برای بازیهای بدمینتون این رقابتها بدهد.

اعضای شورای شهر پاریس روز دوم ماه جولای در نشست خود درباره طرح پیشنهادی برای استفاده از گراند پالازا در بخش نمایشگاه موقت نزدیک برج ایفل تصمیم گیری می کنند که آیا امکان استفاده از این مکان در طول مدت بازیها وجود دارد یا خیر. پیش از این ماموران بازرسی بودجه دولت فرانسه به کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2024 پاریس هشدار داده بودند که هزینه های سالن های ورزشی والیبال و بدمینتون «بیش از اندازه گران» است و طبق پیش بینی انجام شده این هزینه ها بسیار گزاف است.

تونی استانگوت اعلام کرد که روز 14 ماه جاری یک پروتکل امضا شده است که براساس آن بسیاری از طرح ها تغییر کرده است. مسوولان برگزاری بازیهای المپیک امیدوارند که بتوانند نظر مساعد اعضای شورای شهر را برای استفاده از این سالن والیبال فراهم کنند.

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.