مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا_تایلند؛درخشش بانوان سابریست ایران در میان مدعیان آسیا

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا_تایلند؛درخشش بانوان سابریست ایران در میان مدعیان آسیا
بخش انفرادی سابر بانوان در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا با درخشش نمایندگان ایران و قرارگرفتن نجمه سازنجیان در جمع هشت شمشیرباز برتر آسیا پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی: رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز در تایلند آغاز شد و چهار نماینده ایران (کیاناباقرزاده،فائزه رفیعی، نجمه ساز نجیان،پریماه برزگر) در بخش سابر انفرادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.
کیانا باقرزاده در دور گروهی با کسب 2 پیروزی و سه شکست راهی مرحله بعد شد. باقرزاده در مبارزه بعدی خود در جدول 64 نفره برابر حریف هندی خود 15 بر 8 پیروز شد  اما در جدول 32 نفره مقابل فوکشیما از ژاپن 15 بر 8 نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.
فائزه رفیعی در دور مقدماتی با سه پیروزی و دو باخت به جدول 64 نفره صعود کرد.
رفیعی در گام بعدی برابر حریف اندونزیایی خود 15 بر 9 پیروز شد و به جدول 32 نفره راه یافت اما در این مرحله با نتیجه 15 بر 5 مقابل شمشیرباز چینی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
پریماه برزگر دیگر سابریست کشورمان در دور مقدماتی 5 پیروزی و یک شکست کسب کرد. برزگر در دور بعد(جدول 64 نفره) با استراحت روبرو شد و در جدول 32 نفره در رقابتی نزدیک با نجمه سازنجیان با نتیجه 15 بر 12 بازی را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
اما نجمه سازنجیان آخرین نماینده ایران با کسب سه پیروزی و 2 باخت در مرحله گروهی موفق شد به جدول 64 نفره راه پیداکند. سازنچیان در گام بعدی شمشیربازی از ویتنام را 15 بر 5 شکست داد و به جدول 32 نفره صعود کرد  و در این مرحله مقابل پریماه برزگر 15 بر 12 پیروز شد و به دور بعد راه یافت. نماینده کشورمان در جدول 16 نفره حریف هنگ کنگی خود را مغلوب کرد و به جمع 8 شمشیرباز برتر صعود کرد اما در این مرحله 15بر 7 نتیجه را مقابل ورزشکار کره‌ای واگذار کرد و از مسابقات کنار رفت.
در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا فردا تیم های ملی اپه اقایان و فلوره بانوان رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.