نشان ویژه و دو مدال طلای فدراسیون ساواته فرانسه به رییس، دبیر و سرپرست تیم های ملی ساواته ایران اهدا شد

نشان ویژه و دو مدال طلای فدراسیون ساواته فرانسه به رییس، دبیر و سرپرست تیم های ملی ساواته ایران اهدا شد
همزمان با مسابقات فینال ساواته قهرمانی اروپا به میزبانی فرانسه، از سوی ژوئل دومژ رییس فدراسیون ساواته فرانسه، نشان‌ ملی ساواته این‌کشور به دکتر حمیدرضا حصارکی رییس انجمن ساواته ایران و کنفدراسیون ساواته آسیا اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشان از جمله مدال های خاص محسوب شده که تحت شرایطی ویژه و به افراد محدود فرانسه اهدا شده است.
این برای نخستین بار است که یک غیر فرانسوی این‌نشان ارزشمند را بر اساس سوابق تلاش های انجام شده در توسعه و مدیریت ساواته دریافت می کند.
حصارکی پیش از این به عنوان نخستین ایرانی و آسیایی، مدال ویژه ورزش و جوانان را از وزارت ورزش و جوانان فرانسه دریافت کرده بود که این مدال طی مراسمی ویژه با حضور مسئولان جهانی ساواته و به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان فرانسه در محل وزارت ورزش و جوانان کشورمان، توسط دکتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به حصارکی اهدا شد.
همچنین در حاشیه رقابت های ساواته قهرمانی اروپا، در اقدامی ارزشمند و تاریخی، دو مدال طلای ویژه فدراسیون ساواته فرانسه به حامد متین فر دبیر انجمن ساواته ایران و سرمربی تیم‌های ملی و همچنین سید مهدی حسینی سرپرست اردوهای تیم های ملی و مسئول کمیته مسابقات و لیگ انجمن که به عنوان میهمان ویژه و با هدف انجام یک‌ دیدار دوستانه با حریف صاحب نام فرانسوی به این‌کشور سفر کرده اند، اهدا شد که نشان و مدال های اهدا شده،  مورد توجه و تشویق حاضران در سالن قرار گرفت.

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.