با برگزاری انتخابی در 3 وزن مسافران آسیایی تکواندو 31 خرداد معرفی می شوند

با برگزاری انتخابی در 3 وزن مسافران آسیایی تکواندو 31 خرداد معرفی می شوند
مرحله نهایی مسابقات انتخابی درون اردویی تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان روز پنجشنبه – 31 خردادماه برگزار و نفرات برگزیده برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مرحله پایانی مسابقات انتخابی مردان هوگوپوش کشورمان در 3 وزن 63-، 80- و 80+ کیلوگرم روز پنجشنبه – 31 خردادماه با حضور 11 تکواندوکار در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.
با اعلام فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم و امیرمحمد بخشی در وزن 68- کیلوگرم با توجه به عملکرد مطلوبی که در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین رقابت‌های انتخابی از خود به نمایش گذاشتند؛ از نخستین نفراتی هستند که جواز حضور در بازی‌های آسیایی را بدست آوردند.
همچنین برای حضور در مرحله دوم مسابقات گرندپری که 19 تا 21 مردادماه در "مسکو" روسیه برگزار می‌شود؛ آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم و ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم معرفی شدند که اعلام اسامی دیگر هوگوپوشان کشورمان در این رقابت‌ها به پس از مبارزات انتخابی موکول شده است.
رقابت‌های انتخابی نهایی با حضور محمد کاظمی، میرهاشم حسینی، سروش احمدی، مهدی یوسفی، مهدی جلالی، عرفان ناظمی، احمد محمدی، مهدی خدابخشی، سعید رجبی، سجاد مردانی و مرتضی شیری پیگیری می‌شود.

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.