دبیر کل جاکارتا 2018: بازیهای آسیایی برای اندونزی یک جشن ملی است

دبیر کل جاکارتا 2018: بازیهای آسیایی برای اندونزی یک جشن ملی است
مسوولان تیم میزبان بازیهای آسیایی این رقابتها را یک جشن خواندند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دبیر کل بازیهای آسیایی جاکارتا اظهار امیدواری کرد که بازیهای آسیایی امسال یک "جشن ملی" باشد.
 اریس هریانتو دبیر کل کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:روحیه ما بسیار بالاست و هر کس را که می بینید به نوعی درگیر این مسابقات است و همه احساس مسوولیت می کنند تا بتوانیم اهدافی را که مدنظرمان است به نمایش بگذاریم. آن هم نه فقط برای مردم اندونزی بلکه برای تمام مردم آسیا و جنبش المپیک.

وی همچنین گفت:برای اولین بار است که ما چنین رویداد چند ورزشی و بزرگی در سطح بین المللی را برنامه ریزی و میزبانی می کنیم. اندونزی پیش از این میزبان بازیهای جنوب شرق آسیا بوده و چهارمین دوره بازیهای آسیایی در سال 1962 را هم میزبانی کرده است. اما این دفعه شرایط جدید است.

دبیر کل کمیته برگزاری بازیها اعلام کرد که پس از اتمام ساخت ورزشگاه ها ما یکسری آزمایش ها و شبیه سازی هایی در آنها انجام می دهیم.

تیم میزبانی بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ حدود 50 هزار نفر را استخدام کرده است تا تمامی کارها به راحتی انجام شود. 13 هزار نیروی داوطلب و بیش از 30 هزار نیروی امنیتی مسوولان برگزاری را یاری خواهند داد.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از ده هزار ورزشکار و پنج هزار مدبی و اعضای کادر فنی برگزار می شود. 

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.