ماسکرانو مدافع فوتبال آرژانتین سفیر بازیهای المپیک جوانان شد

ماسکرانو مدافع فوتبال آرژانتین سفیر بازیهای المپیک جوانان شد
ماسکرانو به عنوان سفیر بازیهای المپیک بوینس آیرس انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان کمیته برگزار کننده سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس «خاویر ماسکرانو» مدافع تیم ملی فوتبال آرژانتین را به عنوان سفیر این بازیها معرفی کرد.

ماسکرانو که پیش از این برای تیم فوتبال بارسلونا بازی می کرد سال گذشته از این تیم خداحافظی کرد و 24 ژانویه امسال به یک تیم چینی پیوست تا ادامه دوران بازیگری اش در سطح باشگاهی را آنجا دنبال کند.

ماسکرانو 34 ساله تاکنون در چهار دوره جام جهانی شرکت کرده است. بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس 2018 از 6 تا 18 اکتبر در آرژانتین برگزار می شود و این اولین رویداد ورزشی بزرگ است که در این کشور برگزار می شود. مسوولان برگزار کننده این رقابتها به برابری جنسیتی در این رقابتها اهمیت به سزایی داده اند و در این مسابقات 3998 ورزشکار به تعداد مساوی 1999 زن و 1999 مرد ورزشکار با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ماسکرانو درباره انتخابش به عننوان سفیر این رقابتها گفت:افتخار بسیار بزرگی است که من به عنوان سفیر این رقابتها که کشورم میزبان آن است انتخاب شده ام.

او گفت:من تمام تلاش خود را می کنم که تجربیاتم را به دیگران به اشتراک گذاشته و ارزش ورزش را به عنوان از رشد شخصیتی ورزشکاران به آنها معرفی کنم.

سفیران هر دوره از رقابتهای المپیک توسط کمیته بین المللی المپیک و کمیته برگزار کننده رقابتها انتخاب می شوند.

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.