مرحله نهایی رقابتهای Esport پیش از جاکارتا 2018 تمام می شود

مرحله نهایی رقابتهای Esport پیش از جاکارتا 2018 تمام می شود

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مرحله نهایی مسابقات Esport  در هنگ کنگ و ویتنام پیش از شروع بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ برگزار خواهد شد.

تمامی شرکت کنندگان راه یافته به مرحله نهایی این رقابتها پیش از شروع بازیهای آسیایی که ماه آگوست برگزار می شود این رقابتها را انجام خواهند داد. بازیهای Esport که پیش از این به طور گسترده در بین طیف علاقمندانش به عنوان یک فعالیت تفریحی تلقی می شد و نه ورزش امسال در بازیهای آسیایی اندونزی به عنوان یک رویداد حضور دارد اما برندگان آن به حساب نمی آیند.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ 2018 از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. دور نهایی این تورنمنت در هنگ کنگ و شهر «هو چی مین» ویتنام این ماه برگزار می شود.

حداقل 27 کشور و 300 بازی کننده بازیهای کامپیوتری با هم به رقابت می پردازند و انتظار می رود که نتایج آن تا پایان ماه ژوئن مشخص شود. دیگر رویدادهای مرحله نهایی این رقابتها هم اکنون در ژاپن در حال برگزاری است.

در کنفرانس خبری این مسابقات «کنت فوک» رییس فدراسیون ورزش های الکترونیکی گفت: «آنها کوشیدند که ورزش های الکترونیکی را وارد بازیهای المپیک کنند. در نتیجه این رقابتها در بازیهای آسیایی ظرفیت های اقتصادی بسیاری به همراه خواهد داشت.» پیش بینی شده است بیش از 10 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ با یکدیگر به رقابت بپردازند.

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.