استرالیا در 27 رشته ورزشی در بوینس آیرس به میدان می رود

استرالیا در 27 رشته ورزشی در بوینس آیرس به میدان می رود
استرالیا در 27 رشته ورزشی در رقابتهای بوینس آیرس شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان ورزش استرالیا اعلام کرده اند که در 27 رشته ورزشی پا به رقابتهای المپیک جوانان تابستانی بوینس آیرس خواهند گذاشت.

آنها اعلام داشته اند که هدفشان از شرکت در این دوره از رقابتهای المپیک تابستانی کسب 95 مدال است. در سومین دوره رقابتهای المپیک جوانان بوینس آیرس 2018، 32 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

استرالیایی ها تایید کرده اند که در رشته های تیراندازی با کمان، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال 3×3، والیبال ساحلی، بوکس، قایقرانی کانوئینگ، پرش در آب، اسب سواری، شمشیربازی، گلف، ژیمناستیک، هاکی، جودو، کاراته، ورزش های پنجگانه مدرن، رول اسکیت، قایقرانی روئینگ، تیراندازی، ورزش های صخره نوردی، شنا، تنیس روی میز، تنیس، ترایتلون، وزنه برداری و کشتی شرکت خواهند کرد.

استرالیایی ها در دوره قبل این مسابقات که در شهر نانچینگ چین سال 2014 برگزار شد توانستند 21 مدال را از آن خود کنند. آنها 4 مدال طلا، 3 نقره و 14 برنز را در کارنامه خود ثبت کردند.

استرالیا با این تعداد مدال در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس از 6 اکتبر تا 18 اکتبر در آرژانتین برگزار می شود. این اولین رویداد چند ورزشی است که آرژنتینی ها میزبانی آن را به عهده دارند.

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.