تیم‌های ملی تکواندو بزرگسالان و نوجوانان زنان تست آمادگی جسمانی دادند

تیم‌های ملی تکواندو بزرگسالان و نوجوانان زنان تست آمادگی جسمانی دادند
اردونشینان تیم‌های ملی تکواندو بانوان در دو رده سنی بزرگسالان (اعزامی به بازی‌های آسیایی) و نوجوانان (اعزامی به المپیک جوانان)، در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک،پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان در رده‌سنی بزرگسالان که روز یکشنبه 20 خرداد و در خانه تکواندو برگزار شد، در نهایت پنج هوگوپوش جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی این تیم را برای حضور در بازی‌های آسیایی کسب کردند. این ورزشکاران صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
الهه شیدایی، پریسا جوادی و کیمیا علیزاده برترین‌های مسابقات انتخابی، در کنار ناهید کیانی و زهرا پور‌اسماعیل که در بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا صاحب مدال شدند، ورزشکاران اعزامی تکواندو بانوان به بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند.
همچنین زینب اسماعیلی، زهرا شیدایی، مریم ملکوتی‌خواه، ملیکا میرحسینی و اکرم خدابنده دیگر هوگوپوشان اردونشین تیم ملی را تشکیل می‌دهند که به همراه پنج تکواندوکار اعزامی به جاکارتا در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی شرکت کردند.
هدایت تیم ملی تکواندو بانوان را مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی‌وند به عنوان مربی بر عهده دارند.
همچنین هم‌زمان با اعضای تیم ملی تکواندو بزرگسالان، اردونشینان تیم ملی تکواندو دختران در رده‌سنی نوجوانان که در اردوی آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات المپیک جوانان هستند، با حضور در آکادمی ملی المپیک و جهت ارزیابی آمادگی جسمانی خود تست دادند.
یلدا ولی‌نژاد، کیمیا همتی و مهلا مومن‌زاده که در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان موفق به کسب سهمیه صد‌در‌صدی تکواندو دختران شدند به همراه مهسا کیادلیری، کوثر اساسه، زهرا علیزاده، غزل مهدوی و مبینا نژادکته‌سری اردونشینان این تیم را تشکیل می‌دهند. تمرینات تیم ملی تکواندو دختران نوجوان زیر نظر فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی و ندا زارع مربی این تیم از 14 خرداد در مرکز جهانی تکواندو آغاز شده است.
سومین دوره المپیک تابستانی جوانان 2018، از 14 مهرماه 1397 و به میزبانی بوینس‌آیرس آرژانتین آغاز خواهد شد.

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.