برگزاری نشست مشترک دکتر سجادی و کادر سرپرستی با روسای فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا

برگزاری نشست مشترک دکتر سجادی و کادر سرپرستی با روسای فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا
نشست مشترک دکترسجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی و مسئولین کمیته های مختلف کادرسرپرستی با روسای فدراسیونهای اعزامی به جاکارتا 13 تیر ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در راستای هماهنگی هر چه بیشتر جهت اعزام کاروان ورزشی به بازیهای آسیایی جاکارتا 2018 روز چهار شنبه 13 تیرماه نشست مشترکی با حضور دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی و مسئولین کمیته های مختلف کادر سرپرستی و روسای فدراسیونها در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
در این نشست دکتر سجادی ابتدا به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در راستای اعزام بدون دغدغه تیمهای ورزشی به این رقابتها پرداخته و سپس مسئولین کمیته های مختلف کادر سرپرستی کاروان اعزامی گزارشاتی از آخرین فعالیتها و هماهنگی های خود جهت اعزام بدون دغدغه کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی خواهند پرداخت.
در ادامه روسای فدراسیونهای اعزامی به بازیهای آسیایی اگر سئوال و یا دغدغه خاطری در زمینه اعزام تیم خود داشته باشند مطرح تا در جهت رفع آن اقدام گردد.
همچنین یک هفته بعد از برگزاری این نشست جهت هماهنگی هر چه بیشتر،نشست مشترکی نیز با حضور سرپرستان تیمهای ورزشی اعزامی به جاکارتا و کادر سرپرستی کاروان اعزامی برگزار خواهد شد.

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.