بلیت فروشی بازیهای آسیایی 2018 آخر این ماه آغاز می شود

بلیت فروشی بازیهای آسیایی 2018 آخر این ماه آغاز می شود
بلیت بازیهای اندونزی از آخر این ماه به فروش می رسد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حالی که کمتر از 70 روز به شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است مسوولان کمیته برگزار کننده این رقابتها اعلام کردند که بلیت های مسابقات این دوره از روز 30 ماه ژوئن به فروش خواهد رسید.

اریک توهیر رییس تیم میزبانی بازیهای جاکارتا 2018 در بیانیه ای که از سوی این کمیته منتشر شد و در اختیار خبرگزاری آنتارا قرار گرفت گفته است که ما باید تلاش کنیم تا بلیت بازیهای آسیایی جاکارتا 2018 به سرعت خریداری شود و نباید این اجازه را بدهیم تا فرصت نمایش ورزشکاران از دست برود.

چرا که این مسابقات بخشی از تاریخ ملی کشور ما خواهد بود. او همچنین اضافه کرد که مردم می توانند بلیت ها را به صورت آنلاین از وب سایت بازیهای آسیایی 2018 خریداری کنند و فروش بلیت ها توسط آژانس Kios Tix مدیریت شده و با استفاده از کارت اعتباری، انتقال بین بانکی و به با پول نقد از فروشگاه Alfamat به صورت جزئی خریدار بلیت بازیها باشند.

اریک توهیر درباره قیمت بلیت ها هم گفت:بلیت ها در چهار گروه قیمت گذاری شده اند و ما توجه کرده ایم که بهترین قیمت ها را در نظر گرفته تا مردم متحمل هزینه های اضافی نشوند.

سارمان سیمان جورانگ مدیر بلیت فروشی این رقابتها هم درباره نحوه خرید بلیت ها گفت: مردم موظف هستند هنگام خرید کارت شناسایی، آدرس ایمیل، و شماره تلفن خود را ارائه کنند.

حدود هزار نفر برای نظارت بر کار بلیت فروشی و بررسی اصل بودن بلیت ها استخدام شده اند تا از ورود بلیت های تقلبی به ورزشگاه ها جلوگیری کنند. برای خرید هر 4 بلیت به ارائه یک کارت شناسایی نیاز است. بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا 2 دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.