اعضای تیم ملی پومسه مردان تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند

اعضای تیم ملی پومسه مردان تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند
اردونشینان تیم ملی پومسه آقایان با حضور در محوطه چمن آکادمی ملی المپیک، به تمرین پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران اردونشین تیم ملی پومسه پسران که به تازگی و با کسب مقام نایب‌قهرمانی پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا به ایران بازگشتند، صبح امروز  زیر نظر مهدی صمدیان‌تبار مربی این تیم و برای حضور در بازی‌های آسیایی در محوطه آکادمی به تمرینات هوازی پرداختند.
تیم پومسه مردان با تلفیقی از جوانان و بزرگسالان در مسابقات پومسه قهرمانی آسیا که به میزبانی ویتنام برگزار شد، شرکت کرد که در نهایت با کسب چهار نشان طلا، دو نقره و هفت برنز در مجموع زنان و مردان نایب‌قهرمان آسیا شدند.
تمرینات آماده‌سازی تیم ملی پومسه برای حضور در بازی‌های آسیایی، با حضور هشت پومسه‌رو که پس از دو مرحله مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی درآمده‌اند، از 12 خردادماه و در خانه تکواندو آغاز شده است.
مسابقات پومسه بازی‌های آسیایی در رده‌سنی زیر 30 سال برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و تیمی سه‌نفره به مصاف رقبای خود خواهند رفت.
کوروش بختیار، محمدصادق فتوحی، علیرضا ابراهیمی، علی موسی‌نیا، علی سحرابی، محمدجواد خیری، حمیدرضا ناجی و امیررضا مهربان اردونشینان تیم ملی پومسه هستند که تمرینات خود را به صورت پیوسته تا روز اعزام به بازی‌های آسیایی در خانه تکواندو پیگیری خواهند کرد. این تمرینات از روز جمعه 25 خرداد و با حضور سانگ میونگ کیم، سرمربی کره‌ای تیم ملی پومسه ایران پیگیری خواهد شد.
هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش پومسه، از 28 مرداد لغایت یکم شهریور 1397 در اندونزی برگزار می‌شود.

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.