دکتر نوروزی اعلام کرد؛استقبال بالای ملی پوشان از تشکیل پرونده سلامت

دکتر نوروزی اعلام کرد؛استقبال بالای ملی پوشان از تشکیل پرونده سلامت
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی استقبال فدراسیون های ورزشی مختلف از تشکیل پرونده سلامت برای ملی پوشان را بسیار خوب توصیف و اعلام کرد که به تدریج تمامی ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا در فدراسیون پزشکی ورزشی صاحب پرونده سلامت می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با اشاره به خدماتی که این فدراسیون در طول سال به قهرمانان، ملی پوشان و ورزشکاران سراسر کشور ارائه می کند، گفت: در این میان از جمله مهمترین اقدامات مجموعه تخصصی پزشکی ورزشی ارائه خدمات به ورزشکاران اعزامی به رویدادهای بزرگی چون بازی های المپیک و بازی های آسیایی است که در دوره های گذشته این بازی ها، به اذعان جامعه ورزش این خدمات پیش از اعزام، هنگام برگزاری بازی ها و پس از پایان بازی ها، به بهترین شکل ممکن ارائه شده است بنابراین نقش مجموعه پزشکی ورزشی در افتخارآفرینی ها بر کسی پوشیده نیست.
دکتر نوروزی افزود: به طور طبیعی برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز از مدت ها قبل برنامه ریزی لازم صورت گرفت و طی هفته ها و ماه های اخیر شاهد بودیم که فدراسیون های ورزشی اعزامی به جاکارتا به تدریج ملی پوشان را به درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی کردند و معاینات تخصصی روی این عزیزان انجام و برای آنها پرونده سلامت تشکیل شد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: روند تشکیل پرونده سلامت مراحل پایانی خود را سپری می کند و چند فدراسیون که به دلیل تراکم مسابقات برون مرزی امکان معرفی ورزشکاران خود را تاکنون نداشته اند نیز در روزهای و هفته های آینده ملی پوشان خود را به فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی کرده و برای آنها نیز پرونده سلامت تشکیل می شود.
دکتر نوروزی با بیان اینکه ارزیابی های آزمایشگاهی، داخلی، قلب و عروق، ارتوپدی، ارزیابی های حرکتی، مشاوره روانشناسی  و تغذیه و مشاوره ضد دوپینگ از جمله خدماتی است که به ملی پوشان ارائه می شود، گفت: طبیعی است که چنانچه هر ورزشکاری نیاز به درمان و مشاوره های تکمیلی داشته باشد، پیگیری این مهم در دستور کار قرار می گیرد به عبارتی ما هیچ ورزشکاری را به حال خود رها نکرده و با همه وجود خدمات لازم را به این عزیزان ارائه می کنیم.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این فداسیون، ارائه خدمات به کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی حین برگزاری این بازی هاست. در این باره همچون دوره های گذشته این بازی ها متخصصان فدراسیون پزشکی ورزشی در دهکده بازی ها چه در کلینیک فدراسیون و چه در سالن های محل برگزاری مسابقات خدمات لازم را به ملی پوشان و دیگر اعضای کاروان ارائه می کنند.
یادآور می شود در ادامه پروسه فوق روز سه شنبه ملی پوشان ژیمناستیک با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات تخصصی قرار گرفتند.

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.