سرمربی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی:در گوانگژو بر روی مدال آوری اهداف پروازی حساب کردیم

سرمربی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی:در گوانگژو بر روی مدال آوری اهداف پروازی حساب کردیم
ما بارها در مسابقات تیراندازی اهداف پروازی به کسب مدال نزدیک شدیم ولی به عنوان چهارمی بسنده کردیم اما اینبار بر روی مدال آوری آن در بازیهای کشورهای اسلامی وگوانگژو حساب کردیم.
احمد رضا هامونی حقیقت ؛سرمربی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:تیم ملی تفنگ و تپانچه فدراسیون پس از ماهها تمرین زیر نظر مربی خارجی و کادرفنی و حمایتهای فدراسیون در اجرای دقیق برنامه های آن توانست مدال کسب کند این امر در اهدفا پروازی هم شدنی است ولی باید شرایطی را برای  اجرای برنامه های کادر فنی فراهم کرد.
وی ادامه داد:به رغم برخی قولهای فراوان هنوز زمین تیراندازی آزادی فراهم نشده تا ما بتوانیم در آن زمین برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی و گوانگژو تمرین کنیم.
هامونی حقیقت در خصوص گلوله های جدید ساخته شده در داخل گفت:این گلوله ها فراتر از انتظار ما ساخته شده و از  کیفیت خوبی برخوردار است و از خیلی از نمونه های خارجی آن بهتر است از طرفی این گلوله ها سال اول تولید خود را پشت سر می گذراند و قطعا در آینده بهتر خواهد شد.
سرمربی تیم ملی اهداف پروازی در پاسخ به این سئوال که در تفنگ بادی موفق به کسب مدال شدیم پس چه وقت در اهداف پروازی موفق به کسب مدال خواهیم شد گفت:البته شرایط کسب مدال در تفنگ بادی و پروازی در آسیا سخت است چرا که قدرتهای جهانی این رشته در آسیا حضور دارند مضاف بر آنکه به دلیل پر مدال بودن تیراندازی اکثر کشورهای بر روی آن  سرمایه گذاری کرده ا ند ولی به امید خدا با ادامه اجرای برنامه آماده سازی تیم ملی و مهیا شن زمین تیراندازی آزادی می تواینم بر روی کسب مدال در بازیهای کشورهای اسلامی و گوانگژو حساب باز کنیم.
۱۹ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.