پیش از آغاز دور جدید اردوهای آماده‌سازی جهت حضور در بازی‌های آسیایی؛اعضای تیم ملی سنگ‌نوردی آقایان تست دادند

پیش از آغاز دور جدید اردوهای آماده‌سازی جهت حضور در بازی‌های آسیایی؛اعضای تیم ملی سنگ‌نوردی آقایان تست دادند
ورزشکاران اردونشین تیم ملی سنگ‌نوردی آقایان جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا و برای دومین بار در سال جدید، در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران  دعوت شده به اردوی تیم ملی سنگ‌نوردی آقایان در دو رشته کمباین و سرعت که تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا از اواخر سال گذشته آغاز کرده‌اند، یک روز پس از دختران این رشته ورزشی و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
چهارمین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی سنگ‌نوردی در رشته کمباین و دومین مرحله از اردوهای تیم سرعت، طی روزهای 21 لغایت 25 خردادماه به میزبانی کرمان برگزار خواهد شد.
اسامی ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی سنگ‌نوردی آقایان که صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی شرکت کردند به شرح زیر است:
کمباین: خسرو هاشم‌زاده، محمدعلی آقا‌داوودی، متین بیات، رضا کلاسنگیان، محسن عبداللهی، احمدرضا سلگی، محمدامین محمدلو و امیر حمزه‌پور‌شفیع.
سرعت: رضا علیپور، احسان اسرار، مهدی علیپور، حمیدرضا توزنده‌جانی و محمد احتشام‌نیا.
آرتمیس فرشادیگانه سرمربی تیم کمباین آقایان که از سوی کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی برای طراحی مسیر مسابقات دعوت شده به همراه اکبر ثابت‌کار هدایت تیم کمباین را بر عهده دارند. همچنین علیرضا بلاغی به عنوان سرمربی و مهدی زنده‌کار به عنوان مربی تمرینات ملی‌پوشان ماده سرعت را زیر نظر خواهند داشت.
مسابقات سنگ‌نوردی بازی‌های آسیایی در سه ماده کمباین، سرعت انفرادی و سرعت تیمی برگزار خواهد شد و تیم ایران در مجموع با هشت ورزشکار آقا و خانم در این بازی‌ها حضور خواهد یافت.

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.