در آغاز مرحله سوم از اردوهای آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی؛ملی‌پوشان هندبال، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند

در آغاز مرحله سوم از اردوهای آماده‌سازی برای حضور در بازی‌های آسیایی؛ملی‌پوشان هندبال، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند
هندبالیست‌های دعوت شده به سومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی هندبال آقایان، صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی هندبال که اردوهای آماده‌سازی خود را از 24 اردیبهشت‌ماه و با 24 بازیکن منتخب لیگ داخلی ایران در تهران آغاز کردند، صبح امروز و با حضور زوران کاستاراتوئیچ سرمربی این تیم، تمرینات خود را در سومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی این تیم در آکادمی المپیک پیگیری کردند.
ملی‌پوشان هندبال به مدت 13روز، صبح‌ها با حضور در آکادمی به تمرینات بدنسازی پرداخته و بعد‌از‌ظهرها در تالار فدراسیون هندبال، تمرینات فنی و تاکتیکی خود را پیگیری خواهند کرد.
لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی هندبال که به تازگی و پس از پایان لیگ‌های اروپایی به ایران بازگشته‌اند، از روز سه‌شنبه به تیم ملی ملحق خواهند شد تا تمرینات این تیم برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی، با تمام نفرات دعوت شده به اردو و طی پنج مرحله اردوی آماده‌سازی تا روز اعزام به جاکارتا پیگیری شود.
اردونشینان تیم ملی هندبال بزرگسالان در جریان برگزاری این دور از اردوها، چند دیدار دوستانه را با تیم ملی جوانان که مسابقات هندبال جوانان آسیا و انتخابی جام‌جهانی را در اواخر تیرماه سال جاری پیش‌رو دارند، برگزار خواهند کرد.
علی رحیمی، میلاد مسائلی، مجتبی حیدرپور، مهدی موسوی، بهرام رستمی، مهرداد صمصامی، سلامان بربط، سعید برخورداری، محسن باباصفری، شهاب صادق‌زاده، جلال کیانی، افشین صادقی، وحید مسعودی، الله‌کرم استکی، شاهو نصرتی، مهدی مقصودی، حسین صالحی، سعید حیدری‌راد، فرزاد رستمی، امین یوسف‌نژاد، مجتبی کرمیان، امین کاظمی، فرهاد شفیعی، پویا نوروزی‌نژاد، علی مهدی‌زاده، مهدی بیجاری، احسان ابویی، کاظم جمعه‌پور، سجاد استکی و سید علیرضا موسوی، دعوت‌شدگان به سومین مرحله از اردوهای تیم ملی کبدی را تشکیل می‌دهند.  
پیش از آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی هندبال، زولان کاستاراتوویچ، درخواست حضور مربی دروازه‌بان‌ها را به فدراسیون هندبال اعلام کرد که در نهایت و با اعلام فدراسیون هندبال، شهداد مرتجی به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی انتخاب شد. مرتجی پیش از این به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در تیم ملی هندبال حضور داشته است.
مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، طی روزهای 22 مرداد لغایت 9 شهریور برگزار خواهد شد.

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.