پیروزی جوانان دختر ایران برابر تیم سرعتی هنگ کنگ

پیروزی جوانان دختر ایران برابر تیم سرعتی هنگ کنگ
تیم جوانان دختر ایران با پیروزی کار خود در قهرمانی آسیا شروع کرد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، تیم جوانان دختر در نخستین دیدار خود در نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا امروز به مصاف تیم هنگ کنگ رفت. دراین بازی تیم ایران با نتیجه ۳ بر یک و امتیازات ۱۹-۲۵، ۲۵-۱۳، ۲۵-۱۸ و ۲۵-18 موفق شد حریف خود را شکست دهد.

ترکیب ابتدایی تیم ایران را زهرا صالحی، زهرا زهدی،فاطمه عنایت،آیتک سلامت، الهه حلاج،رقیه جهانی، مونا آشفته تشکیل داد. در ادامه بازی هانیه مهدی زاده وارد زمین شد و صالحی روی نیمکت نشست.

 

بازی با سرویس رقیه جهانی و کسب اولین امتیاز توسط تیم ایران آغازشد. در ادامه بازی تیم هنگ کنگ پیش افتاد و دو تیم بازی نزدیک و پایاپایی را به نمایش گذاشتند. بازیکنان تیم ایران در حالی ست نخست این بازی را با نتیجه  25- 19 مقابل هنگ کنگ واگذار کردند که تسلط کافی در دریافت ها نداشتند.

 

اما در ست دوم بازیکنان ایران به بازی مسلط شدند. دریافت های خوب،اسپک و سرویس های تیم ایران با امتیاز همراه شد. در مقابل درصد خطاهای تیم هنگ کنگ بالاتر رفت. دراین ست تیم ایران با نتیجه 25 – 13 به پیروزی رسید.

 

ست سوم هردو تیم پایاپای جلو آمدند. اما بازیکنان ایران با ارائه سرویس های خوب توانستند  حریف سرعتی خود را دراین ست نیز مغلوب خود کنند و این ست را با نتیجه  25-18به سود خود به پایان ببرد. درست سوم تیم هنگ کنگ به دلیل درخواست تایم اوت برای سومین بار از سوی داور کارت زرد نیز دریافت کرد.

 

ست چهارم در شرایطی آغاز شد که تیم جوانان دختر ایران با اعتماد به نفس و انگیزه بالایی وارد زمین شد. بازیکنان ایران اختلاف امیتاز خود را از حریف به عدد 8 رساند اما درادامه تیم هنک کنگ این اختلاف را کم کرد و در نهایت تیم ایران با نتیجه 25 بر 18 برنده شد تا پیروز دیدار اول باشد.

تیم جوانام ایران فردا برابر تیم ماکائو بازی خود را برگزار می کند.

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.