حسین رضازاده:برترین های کشوری به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

حسین رضازاده:برترین های کشوری  به اردوی تیم ملی دعوت می شوند
سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: با کمک هیاتهای استانی طوری برنامه ریزی و حرکت خواهیم کرد تا رقابتهای قهرمانی کشور با اعتبار و کیفیتی خاص برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛حسین رضازاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان ضمن بیان مطلب فوق افزود: انصافا رقابتهای امسال چه از لحاظ کیفی و چه کمی از سطح بالایی برخوردار بود و رقابتهایی حساس و نفس گیر را شاهد بودیم. میزبانی شیرازی ها نیز بسیار ایده آل بود تا در نهایت مسابقات قهرمانی کشور در حد نام و اعتبارش برگزار شود.

وی ادامه داد: با همکاری کلیه هیاتهای استانی قصد داریم سال به سال کیفیت این رقابتها را بالاتر برده و بر اعتبار آن بیافزاییم که لازمه این تصمیم، همکاری وزنه برداران شاخص و ملی پوشان است. آنها باید در اختیار تیم استانشان باشند و در رقابتهای قهرمانی کشور برای موفقیت استان خود و جذاب تر شدن مسابقات به روی تخته بروند.

قهرمان اسبق جهان و المپیک یاد آور شد: رکوردهای به ثبت رسیده در این دوره از پیکارها نیز قابل تامل و امیدوار کننده است به نحوی که از آینده روشن جوانان و استعدادهای کشور خبر می دهد. خوشبختانه پتانسیل خوبی در استانها وجود دارد که با برنامه ریزی دقیق و هدایت و حمایت می توان آنها را برای موفقیت در میادین بین المللی پرورش داد.

سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: طی هفته جاری کمیته فنی فدراسیون از بین برترین های مسابقات شیراز نفراتی را به اردوی تیم ملی که از بهمن ماه تشکیل خواهد شد دعوت می کند. این اردو برای حضوری موفق در مسابقات کشورهای اسلامی،جهانی ترکیه(کسب سهمیه المپیک) و بازیهای آسیایی گوانگژو تشکیل می گردد و از اهمیت بسیار بالایی نیز برایمان برخوردار است.

 

۱۹ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.