پس از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو زنان؛5 مسافر بازی های آسیایی مشخص شدند

پس از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو زنان؛5 مسافر بازی های آسیایی مشخص شدند
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو زنان برای حضور در بازی های آسیایی 2018 برگزار و در نهایت نفرات اعزامی به این دوره از رقابت ها مشخص و معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه تا یکم شهریورماه در "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود که رقابت‌ها در بخش کیوروگی و در گروه زنان در 5 وزن 49-، 53-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد.
برهمین اساس صبح امروز (یکشنبه - 20 خردادماه) مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو زنان در سه وزن 53-، 57- و 67- کیلوگرم برگزار شد که در نهایت مسافران جاکارتا مشخص شدند.
در این رقابت ها الهه شیدایی و مهسا پورمیرزای در وزن 53- کیلوگرم و طیبه پارسا، زهرا شیدایی و پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم به مصاف یکدیگر رفتند؛ کوثر اساسه نیز که پیش از این قرار بود در وزن 57- کیلوگرم مبارزه کند به دلیل آسیب دیدگی از حضور در این مسابقات انصراف داد.
در پایان دیدار الهه شیدایی و مهسا پورمیرزای، شیدایی موفق شد با نتیجه 10 بر 3 با پیروزی از شیاپچانگ خارج شود.
در وزن 57- کیلوگرم نیز در نخستین پیکار پریسا جوادی و طیبه پارسا با یکدیگر به مبارزه پرداختند که این دیدار (10 بر 10) به راند طلایی کشید و در نهایت جوادی با کسب دو امتیاز پیروز میدان شد.
جوادی در ادامه به مصاف زهرا شیدایی دیگر نماینده این وزن که در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو بود رفت و این مبارزه نیز (یک بر یک) به راند طلایی کشیده شد و در پایان نیز پریسا موفق شد جواز حضور را بدست آورد.
در وزن 67- کیلوگرم نیز ملیکا میرحسینی که موفق به اخذ مجوز از جراح متخصص شده بود، بدلیل عملکرد قابل قبول در مسابقات قهرمانی آسیا با کیمیا علیزاده مبارزه کرد که در نهایت علیزاده با نتیجه 3 بر یک موفق شد دیگر نمایندگان ایران در بازی های آسیایی باشد.
همچنین پیش از این نیز ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل با کسب مدال در بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کردند.
گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی زهرا حاجی وند به عنوان مربی است.

۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.