فردا و در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود؛جدال دختران هوگوپوش برای حضور در بازی‌های آسیایی

فردا و در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود؛جدال دختران هوگوپوش برای حضور در بازی‌های آسیایی
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم‌ملی تکواندو زنان کشورمان برای حضور در بازی های آسیایی 2018 – اندونزی فردا (یکشنبه – 20 خردادماه) در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه تا یکم شهریورماه در "جاکارتا" اندونزی برگزار می‌شود.
رقابت‌ها در بخش کیوروگی و در گروه زنان در 5 وزن 49-، 53-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم پیگیری می‌شود.
برهمین اساس و با اعلام مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان رقابت‌‌های انتخابی درون اردویی برای مشخص شدن نفرات اعزامی در دو وزن 53- و 57- کیلوگرم، فردا (یکشنبه – 20 خردادماه) در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار خواهد شد.
الهه شیدایی و مهسا پورمیرزای در وزن 53- کیلوگرم و طیبه پارسا، زهرا شیدایی، پریسا جوادی و کوثر اساسه در وزن 57- کیلوگرم نیز به مصاف یکدیگر می‌روند.
**پیش از این قرار بود اساسه در وزن 53- کیلوگرم مبارزه کند که با موافقت کمرانی او نیز در وزن 57- کیلوگرم بر روی شیاپ‌چانگ می‌رود.
در وزن 67- کیلوگرم نیز ملیکا میرحسینی در صورت اخذ مجوز از جراح متخصص بدلیل عملکرد قابل قبول در مسابقات قهرمانی آسیا می تواند در مسابقات انتخابی حضور پیدا کرده و با کیمیا علیزاده به رقابت بپردازد.
** میرحسینی در جریان مبارزه نخست خود با حریف قزاقستانی در مسابقات قهرمانی آسیا از ناحیه دست چپ به شدت دچار آسیب و شکستگی شد ولی با غیرت و تعصب عملکرد مطلوبی در دومین دیدار در برابر حریف قدرتمند چینی «یونفی گو» (قهرمان فینال گرندپری 2017، نایب قهرمان گرنداِسلم 2017، دارنده طلا بازی های آسیایی 2014 و نایب قهرمان جهانی 2011) به نمایش گذاشته و تنها با یک اختلاف امتیاز نتیجه را واگذار کرد.
همچنین پیش از این نیز ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل با کسب مدال در بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کردند.
گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.