پایگاه های رفاهی در اندونزی راه اندازی می شود

پایگاه های رفاهی در اندونزی راه اندازی می شود
وزارت جوانان و امور ورزشی اندونزی محل هایی را در طول مسابقات آسیایی مستقر می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ وزارت جوانان و امور ورزشی اندونزی با استقرار محل هایی جهت رفاه حال مسافران و بازگشت آنها به منازلشان در جاوا و جزایر نزدیک لباران با همکاری کمیته جوانان راه اندازی می کند.

آسرورون نی آم معاون دوم امور توسعه وزارت ورزش و امور جوانان اندونزی روز جمعه درباره راه اندازی این محل ها در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:ما این پایگاه ها را مستقر کرده که توسط کمیته جوانان کنترل و نظارت می شود. علاوه بر امکاناتی که برای استراحت در این پایگاه ها مهیا می شود برای شناخت و توسعه بازیهای آسیایی نیز از آنها استفاده می کنیم. این وزارتخانه که با کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی همکاری دارد با انتشار برنرهایی در این مراکز مستقر شده در زمان بازیها به مسافران این امکان را می دهد تا در این محل ها وضو گرفته و نماز خود را بخوانند.

همچنین در جاوا شلوغ ترین جزیره اندونزی نیز دولت به منظور رفت و  آمد آسان مردم توجه ویژه ای به حمل و نقل عمومی و امکانات مورد نظر داشته است تا کمترین ترافیک را در طول دوران بازیها شاهد باشد.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود و پیش بینی شده است که بیش از 9 هزار و 500 ورزشکار از 45 کشورآسیایی در این رقابتها شرکت کنند.

۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.