مربی تیم ملی کشتی فرنگی: به فرنگی‌کارانی نیاز داریم که در مصاف با خارجی‌ها دل شیر داشته باشند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: به فرنگی‌کارانی نیاز داریم که در مصاف با خارجی‌ها دل شیر داشته باشند
جمشید خیرآبادی پیش از آغاز اولین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعد از اینکه مطمئن شدیم قاسم رضایی برای رسیدن به اردوهای تیم ملی حاضر شده است دوباره به 96 کیلوگرم باز گردد تصمیم گرفتیم تا او را به اردو دعوت کنیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ مربی تیم ملی کشتی فرنگی در این رابطه اظهار کرد: واقعیت این است که ما می‌خواهیم در هر وزن حداقل 3 کشتی‌گیر بسیار آماده را داشته باشیم به طوری که این سه نفر با یکدیگر اختلاف بسیار اندکی داشته باشند. ما در حال حاضر وزن 84 کیلوگرم را برای خود به عنوان یک الگو قرار داده‌ایم و تصمیم داریم که در تمام اوزان چنین وضعیتی داشته باشیم. اخلاقی، طهماسبی و نعمت‌پور سه کشتی‌گیر بسیار خوب هستند که خیال ما را در این وزن راحت کرده‌اند در وزن 96 کیلوگرم نیر بابک قربانی، قاسم رضایی و امیر علی‌اکبری می‌توانند خیال ما را آسوده کنند.
وی افزود: وقتی مربی سازنده‌ی قاسم رضایی از شرایط جدید او برای ما صحبت کرد تصمیم گرفتیم که او را به تیم ملی دعوت کنیم. به هرحال برای ما ارزشمند است که رضایی با آن وزن زیاد حاضر شده است تا با تمرینات فشرده و سخت وزن خود را کم کند و دوباره در وزن 96 کیلوگرم کشتی بگیرد.
خیرآبادی با اشاره به دعوت از برخی جوانان برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: برنامه‌ی پشتوانه‌سازی ما جدی است و در هر مرحله از اردو نیز نگاه جدی به آن داریم. این جوانانی که به اردو دعوت کرده‌ایم مطمئنا اگر تن به تمرینات فشرده‌ی تیم ملی بدهند آینده‌ای بسیار خوبی خواهند داشت.
مربی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان در پایان در خصوص اظهارنظر مسعود هاشم‌زاده مبنی بر بازگشتن به اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: هاشم‌زاده یک کشتی‌گیر با اخلاق است ولی تاکنون نتوانسته نظر ما را برای دعوت به اردوی تیم ملی جلب کند. ما در تیم ملی به کشتی‌گیرانی نیاز داریم که در مقابل خارجی‌ها دل شیر داشته باشند نه اینکه فقط در مقابل فرنگی‌کاران داخلی به پیروزی برسند.

۱۹ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.