دو هلی کوپتر اطفای حریق در پالمبنگ مستقر شدند

دو هلی کوپتر اطفای حریق در پالمبنگ مستقر شدند
دو هلی کوپتر آبپاش برای بازیهای آسیایی در پالمبنگ مستقر شده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان برگزار کننده هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ دو هلی کوپتر آبپاش در پالمبنگ مرکز استان سوماترای جنوبی به منظور اطفای حریق پیش بینی و مستقر کرده اند.

"ایریانسیاه" سرپرست مرکز کاهش حوادث و فجایع طبیعی استان سوماترای جنوبی به خبرگزاری آنتارا گفت:دو دستگاه هلی کوپتر اطفای حریق در پالمبنگ آماده عملیات هستند.

ظرفیت این دو هلی کوپتر 600 و 500 لیتر آب است که می توانند در صورت آتش سوزی آن را خاموش کرده و عملیات گشت زنی را در مناطق آتش خیز اندونزی به خصوص در بخش سوماترای جنوبی انجام دهند. این دو هلی کوپتر بخشی از 10 هلی کوپتری هستند که قرار است در طول بازیهای آسیایی مورد استفاده قرار بگیرند.

آژانس هواشناسی، اقلیم شناسی، و ژئوفیزیک اندونزی متعهد شده است که همکاری های لازم را با دست اندرکاران این بازیها داشته و پیش بینی های لازم را در مورد وقوع آتش سوزی انجام داده و به اطلاع مسوولان برساند. این آژانس 9 منطقه آتش خیز اندونزی را اعلام کرده است.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود و طبق اعلام تیم میزبانی این رقابتها بیش از هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می پردازند.

۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.