اندونزی به دنبال میزبانی بازیهای المپیک 2032

اندونزی به دنبال میزبانی بازیهای المپیک 2032
اندونزی به دنبال میزبانی بازیهای المپیک 2032 است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حالی که کمتر از 80 روز به شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، اریک توهیر رییس تیم میزبانی این بازیها اعلام کرد که هدف این کشور کسب میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2032 است.

به گزارش خبرگزاری سی ان ان اندونزی اریک توهیر در یک کنفرانس خبری گفت:ما شانس میزبانی بازیهای 14 سال آینده را داریم و زمانی که توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک دوم سپتامبر در مراسم اختتامیه بازیهای آسیایی شرکت کند این مساله را با او در میان می گذاریم.

توهیر گفت:رقبای ما احتمالا کشورهای آفریقایی و آسیایی خواهند بود اما در آسیا تنها کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی و حتی هند نیستند.

رییس تیم میزبانی بازیهای آسیایی تاکید کرد که توماس باخ رفتن به مراسم اختتامیه را به مراسم افتتاحیه ترجیح داده است و او بدون شک شاهد «موفقیت» بازیهای آسیایی خواهد بود.

توهیر در ادامه گفت:برای اولین مرتبه است که رییس کمیته بین المللی المپیک از نزدیک بازیهای آسیایی را شاهد خواهد بود و باخ اقامتی سه روزه در اندونزی خواهد داشت.

پیش از این توماس باخ اعلام کرده که هنوز زمان انتخاب میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2032 فرا نرسیده است. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.