بازدید رییس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا از اردوی تیم های ملی کشتی و جوجیتسو

بازدید رییس کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به جاکارتا از اردوی تیم های ملی کشتی و جوجیتسو
در ادامه بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیمهای ملی اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا صبح امروز دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر سجادی سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا و دکتر رحیمی رئیس مرکز نظارت برتیمهای ملی با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیمهای ملی کشتی و جوجیتسو بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در بازدید از اردوی تیم ملی کشتی رسول خادم رییس فدراسیون کشتی به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری تمرینات و اردوی آماده سازی تیم های ملی کشتی برای حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی پرداخت.

سپس دکتر صالحی امیری ضمن خسته نباشید به مسئولین،کادر فنی و ملی پوشان کشتی عنوان داشت:آقای خادم در این مدت زحمات بسیاری برای  کشتی کشیده اند که جای تقدیر و تشکر دارد کشتی همواره پیام آور پیروزی و مدال برای مردم کشورمان در رقابتهای بین المللی بوده و به امید خدا در بازیهای آسیایی جاکارتا نیز شاهد افتخار آفرینی نمایندگان کشورمان خواهیم بود.

در ادامه دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک،دکتر سجادی و دکتر رحیمی با حضور در اردوی تیم ملی جوجیتسو از تمرینات آماده سازی نمایندگان اعزامی کشورمان به بازیهای آسیایی جاکارتا بازدید بعمل آورده و ضمن گفتگو با کادر فنی و نفرات حاضر در اردو برای جوجیتسو کاران کشورمان در بازیهای آسیایی آرزوی موفقیت کردند.

۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.