در3دور سفر دکتر محمود احمدی نژاد؛530 میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه بزرگ ورزشی تبریز پیش‌بینی شده است

مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان شرقی گفت: در 3 دور سفر دکتر محمود احمدی نژاد به آذربایجان شرقی 530 میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه بزرگ ورزشی تبریز و استادیوم یادگار امام (ره) تبریز پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در 3 دور سفر دکتر محمود احمدی نژاد به آذربایجان شرقی 530 میلیارد ریال برای تکمیل مجموعه بزرگ ورزشی تبریز و استادیوم یادگار امام ره تبریز پیش بینی شده است.
غلامحسین فخاری اظهار داشت: در دور اول سفر دکتر محمود احمدی نژاد و هیات دولت به آذربایجان شرقی در جریان بازدید از نواقصات استادیوم و مجموعه ورزشی شامل جاده دسترسی به مجموعه که مشکل اصلی برای برگزاری مسابقات است، نصب اسکوربورد، صندلی ویژه تماشاگران و موارد دیگر مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که نصب اسکوربورد، صندلی ویژه تماشاگران و قسمتی از جاده دسترسی به استادیوم تکمیل دشه است.
وی افزود: در سفر دوم دکتر محمود احمدی نژاد و هیات دولت به آذربایجان شرقی با توجه به با جهت گیری اصولی و آمایش کلی زیر ساختهای ورزش کل استان پروژه‌های عمرانی ورزشی مورد نیاز استان تقدیم هیات دولت و رئیس جمهور شد که مهمترین آن اجرای 5/12 کیلومتر حصارکشی استادیوم ورزشی یادگار امام (ره) و اجرای پارکینگ، راههای ارتباطی و امکانات و تاسیسات باقیمانده از استادیوم جهت برگزاری مسابقات کشوری است که کل اعتبار مورد نیاز و پیش بینی شده بالغ بر 80 میلیارد ریال بود.
فخاری در خصوص در خواست اعتبار برای اتمام پروژه های مجموعه بزرگ ورزشی تبریز گفت: سومین سفر هیات دولت و رئیس جمهور محبوب به استان آذربایجان شرقی نقطه عطفی در تحولات سیاسی، اجتماعی و عمرانی در این خطه زرخیز بر جای گذاشت که مهمترین آن در خواست تکمیل پروژه دهکده المپیک تبریز که استادیوم یادگار حضرت امام ره نیز قسمتی از آن پروژه عظیم است حداقل 500 میلیارد ریال پیشنهاد شده بود که تصویب 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و ساخت 14 پروژه عمرانی ورزشی در مجموعه بزرگ ورزشی تبریز بود.
وی تصریح کرد: دکتر سعیدلو به همراه معاونت‌های هماهنگی امور استان‌ها، معاون فنی مهندسی سازمان و مسئولین استانی در دور سوم هیات دولت به استان در مجموعه ورزشی هفتاد هزار نفری یادگار امام (ره) حضور یافته و در خصوص تامین اعتبار بر عملیات اجرائی انجام شده که قبل از شروع لیگ برتر فوتبال توسط اداره کل تربیت بدنی استان جهت آماده سازی مجموعه ورزشی برای مسابقات مبلغ 8370 میلیون ریال هزینه داشته تاکید کردند.
وی افزود: از دیگر دستورات بسیار مهم ایشان تامین اعتبار لازم برای نگهداری سیستم های تاسیساتی، ساختمانی، حفاظت فیزیکی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) به مبلغ 7000 میلیون ریال برای یکسال بود.
وی افزود: تکمیل و رفع مشکلات مربوط به سیستم گرمایش مجموعه باتوجه به شروع فصل یخبندان ، تامین اعتبار لازم برای نصب و راه اندازی انشعاب گاز مجموعه ، تکمیل جایگاه ویژه خبرنگاران ، تکمیل محوطه سازی در دو طرف درب ورودی بازیکنان ، تکمیل نمای مشغل المپیک، محصور نمودن و جداسازی استادیوم فوتبال ، نصب صندلی های باقیمانده سکوی تماشاگران ، تکمیل حصارکشی و جاده دسترسی از دیگر موارد تکمیل استادیوم یادگار امام بود.
مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان شرقی اظهارداشت: مجموعه ورزشی بزرگ یادگار امام (ره) تبریز در زمینی به مساحت 120 هکتار دارای 30 مجتمع ورزشی بوده که در حال حاضر استادیوم فوتبال دارای نواقصات جزئی بوده و عملیات ساخت پیست دوچرخه سواری استاندارد و استخر 50 متر قهرمانی در حال انجام است و نیاز به حمایت کلی از این پروژه عظیم شمالغرب کشور میباشد که در آینده به یکی از قطب های ورزشی کشور و منطقه تبدیل خواهد شد.


۱۹ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.