جاکارتا 2018؛تمام ورزشگاه ها قبل از افتتاحیه آماده می شود

جاکارتا 2018؛تمام ورزشگاه ها قبل از افتتاحیه آماده می شود
ورزشگاه های پالمبنگ به زودی آماده می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛وزیر ورزش و جوانان اندونزی از آماده شدن ورزشگاه های این شهر قبل از شروع مسابقات خبر داد.ایمان نهراوی وزیر ورزش و جوانان اندونزی در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:ورزشگاه هایی که برای هجدهمین دوره بازیهای آسیایی در پالمبنگ مرکز سوماترای جنوبی قرار بود ساخته شوند به زودی تکمیل شده و پیش از شروع مسابقات آماده بهره برداری خواهند بود.

پیش از این دولت اندونزی اعلام کرده بود که آخر ماه ژوئن فرصت نهایی برای تکمیل ساخت و سازهای در دست اقدام است و در پایان این ماه تمامی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی کار ساختشان به پایان می رسد.

روز چهارشنبه ناظران شورای المپیک آسیا از سالن های ورزشی که برای ورزش هاس صخره نوردی و تیراندازی در «جاکابارینگ اسپورت سیتی» دیدن کردند. نهراوی همچنین گفت:پایان ماه ژوئن آخرین فرصت است اما من خوشبین هستم که این اتفاق رخ خواهد داد. به عنوان مثال سالن تیراندازی روز 29 ماه ژوئن از سوی تیم فنی که شورای المپیک آسیا در نظر گرفته مورد بازید قرار می گیرد. او همچنین تاکید کرد که تمامی پنل های لازم برای ورزش های صخره نوردی نصب شده و تمام امکانات آماده است.

وزیر ورزش و جوانان اندونزی مدعی شد که فرایند تکمیل و آماده سازی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی این کشور در مقایسه با ریودوژانیرو نشان می دهد که میزبان بازیهای آسیایی عملکرد بهتری داشته است.

وی گفت:در المپیک ریودوژانیرو بسیاری از سالن های ورزشی و ورزشگاه ها بعد از مراسم افتتاحیه تکمیل شدند.» هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.