آخرین بازیدی اعضای کمیسیون هماهنگی IOC از آرژانتین

آخرین بازیدی اعضای کمیسیون هماهنگی IOC از آرژانتین
اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک به آرژانتین سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اعضای این کمیسیون آخرین بازید خود را از برنامه های در دست اجرا و کارهای اجرایی انجام شده پیش از شروع بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس 2018 را در سفری دو روزه به آرژانتین آغاز کردند.

ریاست این گروه را «لی لینگوویی» از چین به همراه مدیر اجرایی بازیهای المپیک «کریستوف دوبی» به عهده دارند. این دیدار و بازدید از اماکن ساخته شده و برنامه های اجرایی از عصر امروز آغاز می شود. بررسی و بازید از سیستم حمل و نقل شهری بوینس آیرس و المپیک پارک در دستور کار ابتدایی این گروه قرار دارد.

سپس اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از ورزشگاه ها و سالن های ورزشی که قرار است در طول بازیها مورد استفاده قرار بگیرد بازدید می کنند.

بازیهای المپیک تابستانی جوانان از 6 تا 18 اکتبر در بوینس آیرس برگزار می شود و این آخرین بازرسی اعضای کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک از این کشور خواهد بود.

این هفته مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک تابستانی جوانان از نماد و سمبل این بازیها که نوعی پلنگ به نام «پاندی» است رونمایی کردند. این اولین رویداد برزگ در آرژانتین است که برگزار می شود و 3998 ورزشکار زن و مرد به تساوی در این رقابتها شرکت می کنند. برابری جنسیتی به عنوان یکی از اصول مهم این رقابتها مد نظر قرار گرفته است.

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.