زمین های فوتبال اندونزی با استانداردهای آسیایی آماده هستند

زمین های فوتبال اندونزی با استانداردهای آسیایی آماده هستند
انجمن فوتبال اندونزی اعلام کرد حداقل سه زمین فوتبال برای تمرینات بازیهای آسیایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛انجمن فوتبال اندونزی روز گذشته در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:سه زمین فوتبال برای تمرینات تیم های شرکت کننده در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی بازسازی شده اند.

راتو تیشا دستریا دبیر کل انجمن فوتبال اندونزی در این باره گفت:بازسازی زمین های فوتبال مطابق با استانداردهای آسیایی انجام شده است و هر زمین شامل رختکن و سرویس بهداشتی خواهد بود.

خانم راتو تیشا همچنین گفت:تاکنون 8 زمین فوتبال برای بازیهای در پیش بازسازی و آماده بهره برداری و استفاده است. همچنین تیم های فوتبال که قرار است در ورزشگاه «پاتریوت کاندراهاگا» در بکاسی در غرب جاوا به زمین روند، در زمین های A و B ورزشگاه اصلی بونگ کارنو در سنایان جاکارتا تمرین خواهند کرد. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. قرار است 32 تیم فوتبال مردان در این دوره از بازیها به مصاف یکدیگر بروند.

طبق پیش بینی مسوولان برگزار کننده این رقابتها بیش از هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در اندونزی گرد هم جمع می شوند. مسوولان برگزاری این دوره از بازیها اعلام کرده اند که طبق برنامه ای که پیش از این اعلام کرده بودند کار ساخت و اتمام تمامی ورزشگاه ها و سالن های ورزشی آخر ماه ژوئن به پایان می رسد.

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.