برگزاری جشن های گسترده روز المپیک در پاریس

برگزاری جشن های گسترده روز المپیک در پاریس
پاریس 2024 برنامه های روز المپیک را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 برنامه های روز المپیک را که 23 ماه ژوئن است به صورت گسترده و مجموعه ای از رویدادهای محلی و بومی در سرتاسر پاریس برگزار می کند.

این برنامه نخستین سری از جشن هایی است که از 13 سپتامبر سال گذشته در پاریس برگزار شد روزی که پاریس پایتخت فرانسه به طور رسمی میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2024 را از آن خود کرد. پاریس در رقابتی تنگاتنگ با لس آنجلس موفق شد میزبان این دوره از بازیها شود.

لس آنجلس نیز به میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک 2028 رضایت داد. هدف از برگزاری مراسم روز المپیک فراهم کردن این امکان برای شهروندان و گردشگران است که شانس تجربه و پیش بینی بازیهای المپیک را داشته و از فضای خاص و متفاوتی را در کنار رود سن مهیا می کنند لذت ببرند. رود سن یکی از نقاط کلیدی جشن های بازیهای المپیک 2024 است.

"تونی استانگوت" رییس تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک پاریس 2024 درباره برگزاری این مراسم گفت:برنامه های جشن های روز المپیک را از همان روز تاریخی در لیما که پاریس به عنوان میزبان این دوره از بازیها انتخاب شد آغاز کردیم. در فاصله 6 سال مانده تا شروع این رقابتها ما خود را برای برگزاری یک المپیک خاص و متفاوت آماده می کنیم.

۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.