المپیک پکن 2022 به دنبال افزایش نیروهای کار

المپیک پکن 2022 به دنبال افزایش نیروهای کار
مسوولان برگزار کننده بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پکن 2022 در نظر دارند نیروی کار این رقابتها را افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ تیم میزبانی این رقابتها ابراز امیدواری کرده است که بتواند با جذب نیروهای ماهر بین المللی آنها را در بخشی از این رقابتهای جهانی سهیم کند. به گزارش خبرگزاری ECNS یک مقام مسوول دست اندرکار این رقابتها اعلام کرده است «برنامه فعال» شامل «استخدام مکانیزه جهانی» خواهد بود.

مسوولان برگزاری المپیک و پارالمپیک پکن 2022 امیدوارند بتوانند افرادی را در حوزه های مدیریت ورزشی و بخش نیروهای داوطلب جذب کنند. «یان چنگ» مدیر بخش نیروی انسانی بازیهای پکن 2022 به خبرگزاری ECNS گفت: «افراد مستعد بین المللی برای برگزاری هر چه باشکوه تر این رقابتها احتیاج است. ما همچنان افرادی با این ظرفیت را به خدمت خواهیم گرفت.»

او گفت: «کمیته برگزار کننده بازیها با سازمان های جهانی که از نظر قدرت اجرایی و توانمندی عملکرد مثبتی داشته باشند در تماس خواهد بود و همکاری های لازم را انجام می دهد.» پکن اولین شهری است که هم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی و هم بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی را عهده دار بوده است. 14 نیروی متخصص از کشورهای خارجی به پکن در امر برنامه ریزی، حمل و نقل و پشتیبانی آماده سازی برای بازیها کمک می کنند. پکن کار استخدام نیروهای کارآمد را از آوریل سال گذشته آغاز کرده است. تاکنون 3894 فرم درخواست برای همکاری در بخش های مختلف به تیم میزبانی بازیهای پکن 2022 رسیده است.

۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.