قول مجدد اندونزی؛امنیت کامل برقرار است

قول مجدد اندونزی؛امنیت کامل برقرار است
ضریب امنیتی اندونزی هنگام بازیهای آسیایی افزایش می یابد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رییس تیم میزبانی هجدهمین دوره بازیهای آسیایی اعلام کرد که امنیت در طول این رقابتها به طور چشمگیری افزایش می یابد. به دنبال حملات تروریستی که اوایل هفته گذشته در اندونزی رخ داد مسوولان این بازیها تمرکز بیشتری برای تامین امنیت در هنگام مسابقات در نظر گرفته اند.

اریک توهیر مدیر کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ امروز در دیدار با رییس جمهور این کشور «جوکو ویدودو» که پشت درهای بسته برگزار شد مذاکراتی را در همین رابطه انجام داد.

وی پس از پایان این نشست به خبرگزاری آنتارا گفت:بدون تردید تدابیر امنیتی افزایش می یابد. در واقع هم رییس پلیس و هم مسوول ارتش در این بین نقش مهمی به عهده دارند و ما همکاری های نزدیکی با این دو نهاد برای تامین امنیت بازیها در دستور کار خود قرار می دهیم.

او گفت:ما نمی توانیم مسائلی را که امروز در دیدار با رییس جمهور مطرح شد عنوان کنیم اما این را می گوییم که نگرانی از بابت تامین امنیت وجود ندارد.

اریک توهیر همچنین گفت:تا جایی که ما می دانیم اندونزی با 900 هزار نیروی پلیس و ارتش دومین نیروی امنیتی بزرگ در جهان است.
رییس تیم میزبانی بازیها همچنین گفت:ما به تمام کشورهایی که به اندونزی می آیند این نوید را می دهیم که همه چیز امن است و جای نگرانی وجود ندارد. همجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.


۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.