پانی سمبل بازیهای المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس

پانی سمبل بازیهای المپیک جوانان 2018 بوینس آیرس
سمبل بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس 2018 معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مسوولان برگزاری این رقابتها گونه ای از پلنگ را الهام گرفته از نوع yagauarete را به عنوان نماد این مسابقات معرفی کردند. هدف آنها از انتخاب این پلنگ که نامش را هم «پانی» گذاشته اند تشویق و ترغیب جوانان به امر ورزش و ابزاری برای ساخت جهانی بهتر معرفی کرده اند و با این کار خواسته اند تا آگاهی مردم را نیز نسبت به گونه های وحشی حیات زیست افزایش دهند.

سمبل بازیهای المپیک در هر دوره ای به عنوان سفرای این رقابتها عمل کرده و پایه های قانون را مستحکم می کننند و پیام مسابقات را منتشر کرده و ارزش هایی همچون دوستی، احترام، عالی بودن را بین مخاطبان مختلف به ویژه کودکان و نسل جوان ترویج می کنند.

وظیفه پانی استفاده از انرژی مثبت خود در برنامه های بازیهای المپیک جوانان است تا تمامی موانع و سختی ها را پشت سر بگذارد. او نشان می دهد که با شجاعت و چابکی از موانع متعدد می گذرد، بر جاذبه غلبه می کند و به سرعت از صخره های بازیهایی که صخره ای هستند بالا می رود.

گراردو ورتین مدیر تیم میزبانی بازیهای بوینس آیرس درباره پانی گفت:همانطور که ورزشکارن جوان بهترین کیفیت را به نمایش می گذارند سمبل بازیها نیز الهام بخش جوانان است تا توان و قدرت خود را به بهترین شکل ارائه کنند.

3998 ورزشکار زن و مرد به طور برابر در بوینس آیرس با یکدیگر به رقابت می پردازند.

۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.