برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 - اندونزی؛اردوی تیم‌‌های ملی پومسه آغاز می‌شود

برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 - اندونزی؛اردوی تیم‌‌های ملی پومسه آغاز می‌شود
اردوی تیم‌‌های ملی پومسه مردان و زنان برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 از روز شنبه – 12 خردادماه در فدراسیون تکواندو کشورمان آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 6 شهریورماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می‌شود.
بر همین اساس نفرات راه یافته به اردوی تیم‌ملی پومسه مردان و زنان از روز شنبه – 12 خردادماه تمرینات خود را به منظور حضور در این رقابت‌ها آغاز می‌کنند.
علیرضا ابراهیمی، محمد جواد خیری، محمدصادق فتوحی، سیدعلی موسی‌نیا، سیدحمیدرضا ناجی، کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی نفرات حاضر در اردوی مردان هستند.
نگار اصغری، دلارام برنقوری، فروغ راسخ، نرگس میناخانی، مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام نیز نفراتی هستند که در گروه زنان جواز حضور در اردوی تیم‌ملی را کسب کردند.
هدایت تیم برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و مهدی صمدیان به عنوان مربی می‌باشد. هدایت تیم زنان نیز برعهده فاطمه اسدپور است.
گفتنی است؛ پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.


۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.