شورای المپیک آسیا جایزه ورزش و محیط زیست را برگزار می کند

شورای المپیک آسیا جایزه ورزش و محیط زیست را برگزار می کند
جایزه ورزش های جدید و محیط زیست توسط شورای المپیک آسیا همزمان با نشست مجمع عمومی این شورا در اندونزی برگزار شده و به طرح های نوین و خلاقانه در راه حفظ محیط زیست جوایزی تعلق می گیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شورای المپیک آسیا به تمامی کمیته های ملی المپیک کشورهای آسیایی، فدراسیون ها، سازمان ها و نهادهای ملی و ورزشی در رابطه با این طرح و  جایزه توضیحات لازم را ارائه کرده است.
این جایزه به دنبال دانش و احترام متقابل به طرح های نوین مرتبط با محیط زیست و ارتباط آن با ورزش در آسیاست. دبیرکل شورای المپیک آسیا حسین آل مسلم در این نامه عنوان کرده است: من می خواهم به همگان اطلاع دهم که شورای المپیک آسیا با همکاری مشترک با کمیته ورزش و محیط زیست این شورا طرح جدید و مبتکرانه جایزه ورزش و محیط زیست را در نظر گرفته است. این جایزه هم به شکل فردی، هم گروهی و هم به شکل سازمانی به کسانی که در راه حفظ محیط زیست و پروژه های نگهداری این سرمایه جهانی و تلاش برای بقا و کمک به حفظ آن فعالیت می کنند اهدا می شود.
وی  تاکید کرد: پروژه هایی که توسعه ورزش سبز در منطقه، کشورها و سطوح جهانی را از نظر طریق ورزش در آسیا پیگیری کنند جز کسانی خواهند بود که این جایزه شامل حال آنها می شود.
 دبیرکل شورای المپیک آسیا همچنین گفت: امروزه محیط زیست به یکی از دغدغه های مردم جهان تبدیل شده است که باید بتوانیم این سرمایه را برای نسل آینده حفظ کنیم.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود که در حاشیه این بازیها نیز برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است.

۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.