دکتر صالحی امیری: گفتمان امام راحل تداوم بخش انقلاب و نظام اسلامی است

دکتر صالحی امیری: گفتمان امام راحل تداوم بخش انقلاب و نظام اسلامی است
گفتمان امام راحل تداوم بخش انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دکتر سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که در حسینیه جماران سخن می گفت اظهار داشت: امروز تکرار خاطره ها، تاریخ، عواطف و همه آن چیزی است که از آن به عنوان ارزش، معنویت و اخلاق نام می بریم.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی , ایران عزیز دوره های مختلفی از گفتمان ها را تجربه کرد. دهه اول که همزمان با دوران جنگ بود، گفتمان تجربه ها را پشت سر گذاشت‌. پس از اتمام جنگ در دوران آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفتمان سازندگی و پس از آن گفتمان اصلاحات و توسعه سیاسی راتجربه کرد.
وی ادامه داد: پس از آن گفتمان عدالت و هم اکنون گفتمان اعتدال را سپری می کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه سخنانش از گفتمانی به عنوان گفتمان حضرت امام (ره) نام برد و گفت که این گفتمان تداوم بخش انقلاب و نظام اسلامی است که همه ما بر سر سفره اندیشه بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سیراب شده و رشد کرده ایم.
وی افزود: هر چند فقدان امام خمینی(ره) همه ما را غمگین می کند اما یک نکته لبخند را بر لبان ما می نشاند و آن حضور اندیشه امام در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و فقهی است.
صالحی امیری تصریح کرد: همچنین حضور سید حسن خمینی، یادگار امام به عنوان سرمایه بزرگ ملت تداوم بخش گفتمان امام است و اگر امروز نسل جدید بنا دارد با اندیشه ناب امام آشنا شود سید حسن خمینی تداوم بخش گفتمان امام است و آن را می توان در خمینی جوان لمس کرد.
وی در بخش سوم سخنانش به تشریح وضعیت ورزش در کشور پرداخت و گفت: اگر امروز ثبات در جامعه ورزش حاکم است تنها دلیلش به خاطر حضور دکتر سلطانی فر است که محوریت وحدت ورزش را بر عهده دارد و همه ما در کنار ایشان کمک می کنیم تا ورزش کشور موفق باشد.
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در ادامه گفت: خوشبختانه جامعه مدیران ورزش کشور با شخصیت، با فضیلت، با اخلاق و انسان های بزرگی هستند و می توانیم به آنها اعتماد کنیم و بسیار خوشحالم که در این جمع هستم.

۷ خرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.