دهکده بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس آماده است

دهکده بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس آماده است
مسوولان کمیته برگزار کننده بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس اعلام کردند دهکده بازیها که خانه دوم ورزشکاران شرکت کننده در این رقابتها محسوب می شود آماده پذیرایی از ورزشکاران است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ تیم میزبانی این بازیها به ستاد خبری بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس گفت:دهکده بازیها در حال تکمیل شدن است و به زودی به عنوان میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی آرژانتین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این اولین بار در تاریخ ورزش آرژانتین است که میزبانی رویدادی در حد المپیک را تقبل می کند. قرار است برای اولین بار در تاریخ بازیهای المپیک برابری جنسیتی برقرار شود. بدین منظور 1999 ورزشکار زن و 1999 ورزشکار مرد از 205 کشور جهان طبق پیش بینی مسوولان برگزاری این رقابتها به بوینس آیرس رفته و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در طول بازیهای المپیک جوانان دهکده این رقابتها میزبانی 6286 نفر را به عهده دارد که شامل ورزشکاران، مربیان و نمایندگان فدراسیون های ورزشی می شود. همچنین در مجموع در این دهکده 7 هزار و 16 تخت در دسترس است و اتاق نشیمن هایی با ظرفیت 2300 صندلی در نظر گرفته شده است. مقرر شده است پس از پایان بازیهای المپیک جوانان بوینس آیرس آپارتمان های موجود براساس یک سیستم وام دهی ارزان و راحت به فروش رفته و تحویل آنها بین ماه های مارچ و آوریل سال 2019 خواهد بود.

۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.