ادعای اندونزی؛ بزرگترین مراسم افتتاحیه را برگزار می کنیم

ادعای اندونزی؛ بزرگترین مراسم افتتاحیه را برگزار می کنیم
مسوولان برگزار کننده هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ اعلام کردند که مرحله افتتاحیه این بازیها بزرگترین و سنگین ترین مراسم در مقایسه با دیگر دوره های این بازیها در سطح آسیا است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که کمتر از سه ماه به شروع المپیک آسیایی زمان باقی است ویشنوتاما مدیر اجرایی و کارگردان مراسم افتتاحیه و اختتامیه این بازیها در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره بازیهای آسیایی  که به میزبانی اندونزی برگزار می شود از هر لحاظ در مقایسه با دوره های قبلی این بازیها متفاوت است.

وی این تفاوتها را در اندازه، وزن، و بزرگی سازه های این مراسم عنوان کرد و گفت: من حتی می توانم بگویم که مراسم افتتاحیه بزرگترین مراسم افتتاحیه در دنیا است.

کارگردان مراسم افتتاحیه و اختتامیه همچنین گفت:افرادی را که قرار است در مراسم باشند همچنان تحت تمرین در جاکارتا و دیگر بخش های اندونزی هستند. ما حدود 10 هزار هنرمند را در اختیار گرفته ایم و وظایف هر یک را از دیگری تفکیک کرده تا برای مراسم افتتاحیه تمرینات لازم را انجام دهند.

بنا به گفته مسوولان برگزار کننده این بازیها 5500 نفر اجرا کننده به همراه 141 موسیقی دان در مراسم افتتاحیه و اختتامیه شرکت دارند. تعداد کارگرانی هم که در این دو مراسم نفش دارند 4241 کارگر داخلی و 233 کارگر خارجی است. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.